برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم واید 210 Fujifilm Instax Wide 210 Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم واید 210 Fujifilm Instax Wide 210 Camera کد 10223 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax Wide 210 Camera Instax Wide 210 یکی از دوربین هایی است که کاربرانش پس از چندین بار استفاده از آن به فکر خرید همین سری با امکانات بیشتری می افتاند بدون اینکه بخواهند به سمت دوربین های دیجیتالی دیگر بروند. طراحی دوربین به گونه ای است که به راحتی در دست قرار می گیرد و می توان نگه داشت.  همچنین بر روی دستگیره دکمه شاتر بزرگی نیز دیده می شود که به راحتی در زیر انگشت قرار گرفته و به سرعت عمل می کند. هر چند که این دوربین از ظاهر زیبایی برخوردار نیست ولی راحتی استفاده از آن و قیمت مناسب در برابر کیفیت عکس هایی که می توان به راحتی خروجی آن را دید بسیار مناسب به نظر می رسد.  بدنه پلاستیکی فوجی فیلم Instax 210 از کیفیت ساخت بالایی بهره نمی برد و در هنگام دست گرفتن احساس دوربین های سطح پایین و شبیه به اسباب بازی را القا می کند. درپوشی که باتری های دوربین را درون محفظه ای بر روی دستگیره در جای خود نگه می دارد نیز در هنگام باز و بسته شدن صدای بلندی تولید کرده و درزهای کوچکی در اطراف آن مشاهده می گردند. تمام این موارد را که گفتیم بهتر از از کیفیت بالای عکاسی هم بگوییم. 

این دوربین کوچک و ساده، همراهی عالی برای همه‌ی روزهای شما خواهد بود. طراحی و کارکرد ساده‌ی آن می‌تواند کار را برای انواع استفاده‌های روزمره تا پروژه‌های هنری گزینه‌ای عالی کند. پس از عکاسی، عکس با سرعت و کیفیتی عالی روی کاغذ چاپ شده و از دوربین بیرون می‌آید. به وسیله این دوربین می توانید عکس های سلفی بگیرید، عکاسی در نور کم را تجربه کنید و با کمک ذره بین تعبیه شده در آن عکاسی ماکرو را نیز به کار ببرید.
دوربین «Instax Wide 210» جزء اولین سری دوربین‌های چاپ سریع با قطع عکس بزرگتر است. با ارائه‌ی این قطع از عکس‌ها فوجی‌فیلم تلاش کرد تا هرچه بیشتر به عکس‌های قدیمی پولاروید نزدیک شود. لنز 95 میلی‌متری با f/14 با دو فوکوس مختلف و چشمی 0.37x در این دوربین به کار رفته‌اند که نقطه قوتی برای این سری به شمار می رود.
فوجی‌فیلم با طراحی لبه‌ها به صورت منحنی و نرم و با رنگ تمام مشکی به آن ظاهری مدرن و خلاقانه داده است به گونه ای که کاستی هایی را که قبلا گفته شد را به حاشیه می برد.  فوجی در طراحی سری اینستاکس روی طرح‌های مدرن و فضایی اصرار بیشتری نشان داده و به جز یکی دو مدل محدود که سعی شده شبیه دوربین‌های کلاسیک به نظر برسند، در عجیب و غریب کردن دوربین‌های خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. ارائه‌ی Instax Wide 210 در ابعاد 117 × 194 × 178 میلی‌متر  و وزن 650 گرم کار با آن را به سادگی امکان‌پذیر می‌کند.
برای قرار دادن فیلم ها در داخل دوربین از یک دریچه استفاده می شود که در قسمت پشتی دوربین قرار دارد. این دریچه بزرگ همراه با یک قفل کوچک که در ناحیه بالایی است کمک میکند تا فیلم ها در داخل بدنه قرا ربگیرند. به محض اینکه عکس گرفته شود و پس از فشار دکمه شاتر عکسهای ثبت شده از دریچه باریک و بلندی در لبه بالایی به سمت بیرون هدایت می شوند.
با روشن شدن دوربین لنز به بیرون هدایت می شود در این دوربین دو حالت فوکوس تعبیه شده است، حالت ماکرو و حالت بی نهایت، با مود ماکرو می‌توانید از اشیاء نزدیک به شما که در فاصله‌ی 1 تا 3 متری از دوربین قرار دارند عکاسی کنید. مود دیگر برای سوژه‌هایی که در فاصله‌های دورتر از 3 متر قرار گرفته‌اند مناسب است. وقتی دوربین را روشن می‌کنید دوربین در حالت فوکوس 3متر تا بی‌نهایت قرار دارد و اگر کاربر بخواهد فوکوس را به فاصله‌ی نزدیک‌تر بیاورد باید از کلیدی که در کناره‌ی بدنه‌ی دوربین تعبیه شده استفاده کند.

دکمه های کنترلی دوربین Instax 210 فوجی فیلم همراه با منظره یاب به شیوه غریبی در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته و از دستگیره موجود در سمت راست بطور کامل دور می باشد. نمایشگر دوربین چاپ سریع فروجی فیلم درست در زیر چشمی دوربین قرار دارد این نمایشگر  تک رنگ کوچک در بالای کلیدهای پاور، تنظیم حالتهای Lighten، Normal و Darken ، تنظیم فاصله کانونی و دکمه فعال سازی فلاش دوربین قرار گرفته که با خاموش کردن آن در صورتی که دوربین بر روی مد Darken تنظیم شده باشد، بی تاثیر بوده و فلاش به صورت خود کار عمل می کند. با فشار بر روی دکمه پاور دوربین استکس 210، لنز دوربین از جای خود خارج و در حالت حداکثر قرار می گیرد و در صورتی که تنظیم فوکوس دوربین را از خاطر برده باشید باعث خراب شدن عکسها می گردد.
Instax Wide 210 دوربینی قدرتمند در رده‌ی دوربین‌های فوری و بزرگ فوجی است. کارکردن با آن بسیار آسان است. برای ثبت یک عکس مناسب باید شما بتوانید فاصله ناسبی تا سوژه خود داشته باشید. عکاسان حرفه‌ای شاید فقدان تنظیم Exposure  به صورت دستی برایشان موضوع جالب و مورد پسندی نباشد اما برای افراد عادی عکس‌های فوری با حال هوای نوستالژیک قطعا جالب خواهد بود. اگر به دنبال قابلیت‌های بیشترمانند «Double Exposure» هستید بهتر است سراغ مدل‌های دیگر بروید.
لنز دوربین فوجی فیلم Instax 210 از قابلیت تنظیم فوکوس به صورت دستی برخوردار بوده و می توان آن را در دو حالت بین 0.9 تا 3 متر و بیش از 3 متر تنظیم نمود. شعاع های نور با عبور از لنز دوربین تصویر مناظر عکاسی را بر روی فیلم مخصوص Instax WIDE فوجی فیلم ایجاد کرده و به صورت تصویری زیبا بر روی آن نقش می بندند. انرژی مورد نیاز دوربین فوجی فیلم Instax 210 از طریق 4 باتری الکالاین سایز AA تامین می گردد که بر طبق ادعای شرکت فوجی فیلم تا 10 بسته فیلم نیاز به تعویض ندارند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax Wide 210 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax Wide 210 Camera Instax Wide 210 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
94.5 × 117.5 × 178.5 میلی متر
وزن
610 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
ندارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
لرزشگیر تصویر
ندارد
فیلم
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
فلاش
فلاش داخلی همیشه فعال
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
سایر مشخصات
نوع باتری
قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ)
مشخصات باتری
4 عدد باتری AA با توانایی شارژدهی برای گرفتن تا 10 پک عکس
سایر مشخصات و قابلیت ها
سایز عکس: 62X99 میلی متر. فوکوس : 90 سانتی متر تا بی نهایت. سرعت شاتر : 1/64 تا 1/200 ثانیه.فلاش داخلی اتوماتیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم