برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 70 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 70 Digital Camera کد 10221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 70 Digital Camera Instax mini 70 دوربینی لوکس برای عکاسی فوری و تفریحی برای عکاسان عادی و غیرحرفه ای معرفی شده است. در سری دوربین های چاپ فوری در صورتی که امکان عکس سلفی وجود داشته باشد می توان گفت یک قابلیت ویژه وجود دارد.  در دوربین Instax Mini 70 یک مد جدید برای عکاسی سلفی اضافه شده است و همچنین یک فلاش قوی نیز در آن تعبیه شده است که برای گرفتن عکس در موقعیت های کم نور کارآیی بهتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. این دوربین به صورت خودکار نور محیط را آنالیز م یکند و با توجه به روشنایی محیط اطراف، سرعت شاتر دوربین را متناسب با محیط تنظیم می کند و با این کار شما عکسی زیبا و با کیفیت ثبت خواهید کرد. 

فوجی فیلم این دوربین را در رنگ های مختلفی ارائه داده است و با این کار گذری هم بر دنیای مد داشته ، اینکه سلیقه رنگی شما چیست و دوست دارید دوربین مورد علاقه تان با لوازم شما همخوانی داشته باشد در این طراحی فکر شده است. وجود سه رنگ شاد و رنگ‌هایی مثل سفید، سیاه و بژ طیفی از انتخاب را برای اکثر افراد ایجاد می‌کند. فارغ از سن و جنسیت با توجه به طراحی جذاب و رنگ‌های چشم‌گیر به راحتی می‌توانید دوربین دلخواه خود را در بین رنگ‌های متنوع این دوربین انتخاب کنید. طراحان فوجی‌فیلم عکس‌های متفاوتی از رنگ‌های متنوع این دوربین را در کنار لوازم همرنگ آن‌ها ثبت و منتشر کرده‌اند تا کاربران بتوانند ساده‌تر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سری Instax فوجی علیرغم سادگی، تغییراتی چشمگیر نسبت به نمونه های مشابه دارد که همین مکانیزم استفاده  از آن را دچار تحول کرده است جذابیت این دوربین با خصوصیاتی که برای عکاسی در محیط های با نور کم ایجاد کرده است برای بسیاری از کاربران و علاقه مندان این سری دوربین ها بسیار خوشایند بوده است.  در این محصول چندین حالت برای نوردهی «Exposure» وجود دارند که به کاربر کمک می‌کنند تا عکسی با کیفیت بالاتر نسبت به مدل‌های قبلی ثبت کند. Automatic Exposure Control به صورت خودکار از سرعت بالاتر شاتر استفاده می‌کند تا نور پس‌زمینه‌ی بیشتری را گرفته و تاثیر نور فلش را در عکس تنظیم کند. همچنین به کمک این ویژگی می‌تواند از سرعت کوتاهی برای شاتر استفاده کند تا تصویر با سرعت بالاتری ثبت شود. کاربر همچنین می‌تواند سرعت شاتر این دوربین را از 1/2 ثانیه تا 1/400 ثانیه تغییر دهد که این موضوع کمک قابل توجهی به مطلوب‌تر شدن عکس‌ها می‌کند. فوجی از محبوبیت بالای عکس‌های سلفی غافل نماند و با استفاده از یک آینه‌ی کوچک در کنار لنز این دوربین.
و اما لنز دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم از نوع ثابت با فاصله کانونی 60 میلی‌متر است. از نکات عجیب درباره این دوربین این است که نه مانند مدل Mini 8 از باطری‌های قلمی AA استفاده می کند و نه مانند Mini 90 همراه آن باطری‌های شارژی لیتیوم- یون ارائه می‌شود. بلکه برای استفاده از آن باید از دو باطری CR2/DL استفاده کنید که در دوربین‌های کامپکت چندان معمول نیست. وقتی از عکس سلفی حرف میزنیم ناگاه صفحه نمایشی به ذهن می آید که بایستی در جلو دوربین گنجانده شود. در فجی فیلم برای این منظور یک آینه در جلو دوربین قرار داده شده است تا بتوانید در آن تصویر خود را ببینید. و این آینه درست در زیر عدسی دوربین قرار دارد. نگران نباشید اگر با دوست خود یک سلفی دونفره گرفتید فوجی فیلم برای دوست شما هم یک کپی از همان عکس تهیه می کند و این قابلیت بسیار ایده آل می باشد. وضعیت Smart Selfie در این دوربین نیز به طور خودکار، بهترین تنظیمات ممکن برای گرفتن عکس های پرتره سلفی را انتخاب می‌کند. در پشت دوربین یک دکمه تایمر 10 ثانیه‌ای نیز وجود دارد که با دوبار فشردن پشت سر هم آن، از عکسی که چاپ می‌شود یک نسخه اضافی نیز چاپ می‌شود که می‌توانید آن را به شخص دیگری که در عکس بوده است هدیه کنید. این قابلیت پیشتر در Instax Mini 90 قرار گرفته بود.از تغییرات دیگر این مدل نسبت به مدل قبلی : منظره‌یاب بهتر، وضعیت نوردهی خودکار، فلاش خودکار، پیچ مانت سه‌پایه و همچنین یک وضعیت High-Key یا نور زیاد برای عکاسی از صحنه‌های روشن است که نتیجه جالبی نسبت به حالت خودکار دارد.
بدنه‌ی مدرن و ابعاد غیر منتظم «Instax Mini 70» از ویژگی‌های اصلی آن به شمار آمده و یکی از دلایلی است که اغلب کاربران را جذب می کند. طراحی مدرن دوربین‌های سری Instax برخلاف دیگر دوربین‌های دیجیتال شرکت فوجی که بازگشتی به سمت دوران کلاسیک داشتند برای شرکت فوجی خوش‌یمن و سودآور بود. گرچه در صورتی که به ظاهر دوربین‌های قدیمی علاقمند باشید، فوجی در سری Instax هم برای شما محصولاتی را ارائه کرده است. در «Instax Mini 70» برخلاف دیگر مدل‌های Instax که ظاهری مانند سفینه‌ی فضایی دارند، از طرحی مدرن استفاده شده است. همین تفاوت توجه بسیاری از علاقمندان به دوربین‌های چاپ سریع را به این مدل جلب کرده است. تنوع مثال زدنی در ظاهر دوربین‌های سری اینستاکس، از طرحی شبیه دوربین‌های کلاسیک گرفته تا استفاده از طرح کودکانه‌ی هلو کیتی، باعث شده تا توجه تمام افراد فارغ از سن و جنسیت به این دوربین‌ها جلب شود.

instax mini 70

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax mini 70 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 70 Digital Camera Instax mini 70 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
53.2 × 113.7 × 99.2 میلی متر
وزن
281 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
60 میلی متر
محدوده دیافراگم
1:12.7
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
دارای سه حالت Macro - Normal - Landscape
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
30 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/400 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/400 ثانیه
زمانسنج خودکار
10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
عکاسی پیاپی
ندارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
تصویر زنده Live View
ندارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
ندارد
خروجی تلویزیون
ندارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- دارای قابلیت چاپ عکس‌ها در سایز 46 × 62 میلی‌متر. - فیلم قابل پذیرش: 54 × 86 میلی‌متر از نوع instax mini
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم