برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی 8 Fujifilm Instax Mini 8 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی 8 Fujifilm Instax Mini 8 Digital Camera کد 10220 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini 8 Digital Camera Instax Mini 8 دارای ویژگی‌ای منحصربه‌فرد است: شما می‌توانید در همان لحظه که عکاسی می‌کنید، تصویر خود را بر روی کاغذ به‌صورت چاپ‌شده دریافت کنید. شاید زمان استفاده از دوربین های چاپ سریع از نظر برخی از کاربران گذشته باشد ولی همچنان داشتن چینی دوربین یآرزوی بسیاری از کاربران به خصوص کاربرانی است که دوست دارند نتیجه کار خود را در دیوار اتاقشان و یا در قاب آلبوم و یا در میان دفترچه خاطراتشان ببینند.

نوع ساختار و طراحی این دوربین به اندازه‌ی کافی شما را هیجان زده می‌کند تا از آن در هرجا و هرلحظه استفاده کنید. هر چند خصوصیات این دوربین و در کل خصوصیات دوربین های چاپ سریع در برابر دوربین های دیجیتالی که دارای ویژگی های بیشماری هسند اندک باشد ولی همین سادگی می تواند نقطه قوتی باشد برای اینکه مورد انتخاب بسیاری از ما واقع شود.  فلاش روی این دوربین برای عکس‌برداری در نور کم مفید است. بر روی بدنه‌ی این دوربین دکمه‌ی چرخنده‌ای برای تنظیم روشنایی وجود دارد و شما می‌تواند از میان چهار حالت روشنایی ازپیش‌تعیین‌شده، تنظیم بهینه را با توجه به محیط عکس‌برداری خود انتخاب کنید. این چهار حالت عبارتند از:

در محیط بسته – شب: f/12.7
آسمان ابری – سایه: f/16
آفتابی – نیمه‌ابری: f/22
آفتابی و روشن: f/32

تنوع در رنگبدنه این دوربین بسیار زیبا و لذت بخش است و شما می توانید مطابق با سلایق شخصی خود یک دوربین همراه دوست داشتنی داشته باشید که با لوازم دیگر خود همراهی کند و همخوانی داشته باشید.  هرچند امروزه دوربین‌های دیجیتال مجالی برای دوربین‌های آنالوگ فیلمی باقی نگذاشته‌اند، گونه محدودی نظیر دوربین‌های ظهور فوری بازهم به حیات خود ادامه می‌دهند. هر چند سازنده اصلی و مبتکر این دوربین‌ها یعنی پلاروید نیز چندیست که به ساخت گونه دیجیتالی این دوربین‌ها روی آورده است و به نظر می‌آید در این میدان نیز پیروزی از آن فناوری‌های دیجیتالی باشد، دوربین‌های سری Instax فوجی فیلم با توجه به قیمت مناسب و فراوانی در نوع و فیلم‌های مصرفی از فروش قابل قبولی بهره برده‌اند که بدون شک این محبوبیت تا نسل ها باقی بماند. 

هرچند که این دوربین ها را نمیتوان به طور تخصصی در جزئیات بالا مورد مقایسه و سنجش قرار داد و این سادگی چیزی است که استفاده از آن ها را نیز راحت رده است. با اندکی تنظیمات پایه هر کسی می تواند عکاسی کند و به سرعت با کارکرد این دوربین آشنا شود. این دوربین هنری و فانتزی حتی در دل عکاسان حرفه ای هم جا باز کرده اند تا جایی که برخی از طبیعت گردان در کنار دوربین ها یپیشرفته دیجیتالی خود یکی از این دوربین های چاپ فوری را هم دارند. 

این دوربین در 5 رنگ مختلف در دسترس است، سفید، آبی،صورتی، زرد و مشکی. دکمه های بزرگ و ظاهر پلاستیکی آنرا شبیه به اسباب بازی کودکان کرده اند و با وجود ابعاد بزرگش نسبت به دوربینهای کامپکت امروزی، تنها 307 گرم وزن داشته  و 10درصد نسبت به مدل قبلی ضخامت کمتری دارد. هرچند که در جیب جا نمی شود ولی می توانید به راحتی در دست بگیرید و حالت ارگونومیک آن را حس کنید. کنترل این دوربین با دکمه هایی که در جلو دوربین قرار گرفته است انجام می شود. امکاناتی که دارد شاید ابتدایی باشد ولی در کنار هم یک دوربین زیبا و کارا را رقم می زنند.  برای روشن کردن دوربین و باز شدن لنز جمع شونده اش. در دور لنز کنترل گردانی برای تنظیم نوردهی قرار گرفته. بر روی محل در دست گرفتن دوربین دکمه ی شاتر واقع شده و در پشت آن منظره یاب، در کنار این دکمه و کمی بالاتر فلش دوربین قرار دارد.  در پشت دوربین جاییست که محل قرار گرفتن فیلمها و باتری را می یابید. باتریهای آن از نوع AA  هستند که پیدا کردنشان بسیار آسان است و در همه جای دنیا نیز به فروش می رسند.

عکاسی با این دوربین بدون شک لذت خاصی دارد که اگر تجربه کرده باشید سخت است که از آن دل بکنید. دوربین های چاپی قدیمی را که به یاد بیاورید از زمانی که عکس میگرفتید تا کامل شدن فیلم دوربین و رسیدن زمان چاپ و ظهور عکس ها چقد لحطه شماری می کردید و بعد از چاپ برای قرار دادن در آلبوم خاطرات و دیدن گاه و بی گاه آن ها را به خاطر بیاورید . این دوربین های چاپ فوری چیزی فراتر از آن لذت را به همراه دارند.
لذت عکاسی با دوربینی که نتیجه کار را در محل و همان لحظه برایتان چاپ می‌کند به قدریست که تقریبا اکثر کسانی که با آن آشنا می‌شوند حداقل در ذهن خود عکاسی با این دوربین را تصور می‌کنید و با توجه به قیمت مناسب آن نیز بسیاری به خرید این دوربین‌ها اقدام می‌کنید. برای عده‌ای نیز حس نوستالژیک دوربین‌های قدیمی که از همین فناوری ظهور فوری استفاده می‌کرده‌اند باعث می‌شود که نتوانند در مقابل خرید آن مقاومت کنند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی 8 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax Mini 8 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini 8 Digital Camera Instax Mini 8 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم