برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ ای اس 95 Samsung ES95 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ ای اس 95 Samsung ES95 Digital Camera کد 10217 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung ES95 Digital Camera ES95 در چند رنگ طراحی شده است و ویدئوها را با کیفیت اچ دی 720p MPEG، واضح تر ازهمیشه و با کیفیت بالا ثبت می کند. قابلیتی در این دوربین گنجانده شده است که شما را قادر می سازد دو تصویر را همزمان مشاهده کنید. تنها لازم است یک تصویر را وارد تصویر دیگر کرده و اندازه ی آن را به صوت دلخواه تنظیم کنید.  دوربین ES-95 سامسونگ مجهز به قابلیت Magic Frame بوده و در آن 12 پس زمینه برای طراحی متفاوت تصاویر موجود است پس می توانید عکس های خود را زیباتر جلوه دهید و طراحی های سلیقه ای را به آن ها اعمال کنید.
قابلیت «تصویر برداری خودکار هوشمند» سامسونگ به طور خودکار محیط عکسبرداری را آنالیز می کند و حالت صحنه مناسب را برای بهترین نتایج ممکن انتخاب می نماید. این هوشمندی به عنوان یک عکاس حرفه ای همیشه همراه شما است و باعث می شود برای حرکت از مبتدی به سمت یک عکاس حرفه ای انگیزه و سرعت داشته باشید.  قابلیت «تصویر برداری خودکار هوشمند» عناصر اصلی در ترکیب صحنه را بررسی کرده و 16 حالت عکسبرداری و 4 حالت فیلمبرداری دوربین را به طور خودکار تنظیم می کند تا بهترین عکس ممکن را بگیرد.

دوربین ES95 به یک لنز واید (زوایه باز) و قابلیت پانورامای زنده مجهز است که در کنار آنها از ویژگی هایی نظیر لنز 16.2 پیکسلی و لنز شفاف F2.5 به خلق تصاویری خیره کننده کمک می کند. با کمک قابلیت فیلتر هوشمند (Smart Filter) سرگرمی های خلاقانه -درست بر روی صفحه نمایش - داشته باشید! قابلیت فیلتر کارتون (Cartoon filter) کاری می کند که عکس شبیه به صحنه انیمیشن به نظر برسد، در حالیکه با قابلیت کراس فیلتر (Cross Filter) طوری منبع نوری را تغییر دهید که گویی نور از چندین نقطه می آید، چیزی شبیه به ستاره ها را تجربه کنید. همچنین قابلیت های دیگری نظیر رنگ آمیزی با جوهر (Ink Painting)، نقاط سایه رنگ (Half-tone Dot) و امثال آنها را نیز برای بروز خلاقیت های خود در اختیار خواهید داشت. با این حال دیگر از عکاسی خسته نمی شوید و به عبارتی می توان گفت عکاسی شما را کاملا احاطه می کند.
قابلیت های این دوربین هوشمند بی شمار است. پانورامای زنده یکی دیگر از این قابلیت ها است. با کمک قابلیت «پانورامای زنده» می توانید پیشروی به ظاهر بی پایان یک قایق زیبا که از میان یک قصر ونیزی با شکوه به آرامی پیش می رود را در یک عکس پانورامای 180 درجه حیرت انگیز به تصویر بکشید. و می توانید قبل از اینکه عکس را بگیرید، پیش نمایش آن را در صفحه ال سی دی دوربین تماشا کنید. کافی است دکمه شاتر را نگه دارید، صحنه را با حرکت انگشت تا رسیدن به منظره دلخواه جابجا کنید و قبل از اقدام به عکسبرداری پیش نمایشی از عکس واقعی ببینید. پس خیلی حرفه ای عکس های 360 درجه ای از اطراف خود بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لنز باکیفیت به کار گرفته شده در این دوربین علاوه بر داشتن عدد F استثنایی 2.5، ابتدای دامنه فاصله کانونی بسیار وایدی دارد. عدد 25 میلی متر که برای این کلاس از دوربین‌ها بسیار خوب به حساب می‌آید نقطه آغازین گستره کانونی این لنز بوده که با بزرگنمایی 5 برابری در 125 میلی متری با کمینه نسبت کانونی F/6.3 خاتمه میابد. با داشتن یک صفحه نمایش عالی در فضای باز  و زیر نور خورشید نیز به تماشای عکس هایتان بپردازید. در پشت این دوربین نیز یک نمایشگر 2.7 اینچی LCD قرار دار. با قابلیت تصویر در تصویر می توانید دو تصویر را همزمان نمایش دهید. کافی است یک عکس را در عکس دیگر قرار دهید و سپس اندازه و موقعیت آنرا تنظیم کنید. انجام شد؟ اکنون وقت آن است که لحظات خاطره انگیزتان را بر روی شبکه های اجتماعی دلخواه خود بارگذاری کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

فیلم و عکس، بالاخره با هم

فیلتر هوشمندقابلیت چهره خنده دارپرتره هوشمندصفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی (67.5 میلیمتری)

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی ES95 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung ES95 Digital Camera ES95 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
91.6X55.2X17.5 میلی متر
وزن
90 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
16.4 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.1 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
16M: 4608 × 3456, 14M P: 4608 × 3072, 12M W: 4608 × 2592, 10M: 3648 × 2736, 5M: 2592 × 1944, 3M:1984 × 1488, 2M W
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-125 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.5-6.3
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
توضیحات لرزشگیر
دیجیتال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG4
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
80 تا 3200
فلاش
داخلی
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
دقت صفحه نمایش
230000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
Micro SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
BP-70A
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-28

با سلام چرا در مورد محصولات وابسته چیزی ننوشته و فقط تیتر زده؟

1396-10-28

با سلام قیمت این دوربین چقدره؟ رنگ صورتی می‌خواستم. با تشکر

1396-10-28

سلام وقت بخیر همانطور که نوشته شده "این محصول در انبار موجود نیست" یعنی کالا موجود نیست. محصولات وابسته هم به صورت هوشمند از سایر کالاهای اون برند نمایش داده میشود . در حال حاضر دوربین عکاسی از برند سامسونگ موجود نیست و همگی ناموجود شده اند هر وقت موجود شود قیمت زده میشود و محصولات وابسته هم کالاهای مرتبطش را نمایش داده می شود. با تشکر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم