برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دبیلو بی 800 اف Samsung WB800F Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دبیلو بی 800 اف Samsung WB800F Digital Camera کد 10215 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung WB800F Digital Camera WB800F یک همراه عالی برای عکاسی حرفه ای است و این حتی برای مبتدی ها فراهم شده است. به سادگی عکس بگیرید و عکس های با کیفیت و بی نظیر خود را به اشترک بگذارید. ظاهر زیبای دوربین دیجیتال سامسونگ یاد و خاطره دوربین های حرفه ای کلاسیک را در عصر دیجیتال زنده می کند. این دوربین هوشمند با دارا بودن یک بدنه استوانه ای شکل، طراحی این دوربین قابلیت های دریافتی و حسی مدرن را با زیبایی کلاسیک فراتر از زمان در هم می آمیزد. با این حال حتی دکمه غیرمزاحم «لینک مستقیم» (DIRECT LINK) نیز از طراحی براق برخوردار است. لنز واید و زاویه باز این دوربین بسیار توانمند بوده و با فلاشی که دارد برای ثبت یک عکس ایده آل می تواند همراه خوبی به شمار برود.
یکی از ویژگی های خیلی خوب این دوربین، Wi-Fi داخلی آن است. معمولا سامسونگ علاقه ی زیادی به گذاشتن این قابلیت بر روی دوربین های خود دارد چرا که عصر اطلاعات این قابلیت را می خواهد و داشتنش را توجیه م کند. بوسیله ی Wi-Fi می توانید تصاویری که گرفته اید را به دستگاه های سازگار منتقل کنید یا آن ها ایمیل کنید و بر روی شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.با کمک قابلیت «بهترین چهره» دیگر هیچ وقت آن را از دست نخواهید داد. با استفاده از این قابلیت پس از اینکه عکس گرفتید، برای جایگزینی چهره های با چهره های مناسب قبلی به عکس های قبل بازگردید. از این قابلیت برای باز کردن چشم ها، جایگزینی لبخند یا پیدا کردن یک حالت چهره مناسب استفاده کنید. با ترکیب قابلیت های «عکسبرداری قطاری سریع با زمینه روشن» و «تشخیص چهره» می توانید هر عکس را که از آن راضی نیستید را تغییر دهید و باز تولید کنید. می توانید بر روی چهره ای که به نظر مناسب نمی رسد ضربه بزنید و با ضربه زدن مجدد آن را با حالات چهره ای که قبلاً در عکس های دیگرتان ضبط کرده اید، جایگزین نمایید. این در واقع یک قابلیت جادویی است.

برای خلق عکس هایی عالی عقب تر بروید و میدان دید واید را امتحان کنید

«حالت هوشمند» در این دوربین به راحتی قابل استفاده است. می توانید این قابلیت  را با یک ضربه سریع فعال کنید تا حالت های مختلف خاصی بر روی دستگاه شما تنظیم گردند. رگه های زیبای نور در شب هنگام در یک تقاطع شلوغ و پر از چراغ های عقب قرمز رنگ خودروها را به تصویر بکشید یا اینکه صحنه های پرسرعت را با کمک قابلیت قابلیت عکسبرداری ورزشی (Sports Capture) به تصویر بکشید. رنگ های واقعی  را ثبت کنید تا چیزی را که ثبت کرده اید همان چیزی باشد که دیده اید. اجازه دهید قابلیت رنگ و نور واقعی (Rich Tone) عکس های بی نهایت واقعی با رنگ هایی که گویی از صفحه بیرون می زنند، برای شما ضبط نماید. کافی است حالت مدنظر خود را انتخاب کنید تا عکسبرداری به بهترین شکل انجام شود.
WB800F یک دوربین کاملا سوپرزوم است و این یک ویژگی محبوب در میان کاربران است. در حقیقت با توانایی زوم 21 برابر سوپرزوم ترین می باشد. برای مثال دوربین Canon SX280 HS می تواند تا 20 برابر عمل زوم را انجام دهد. این در حالیست که لنز دوربین در حالت واید فاصله ی کانونی معادل 23 میلی متر را می تواند پوشش دهد که بسیار عالیست. به این وسیله خواهید توانست به راحتی و سهولت مناظر خیلی گسترده را در یک عکس ثبت کنید.  طبق معمول لرزش گیر اپتیکال تصویر نیز دارد که باعث می شود اثر لرزش دست به خصوص در هنگام استفاده از فواصل کانونی بالا و سرعت های شاتر پایین کمتر در عکس ثبت شود. کمینه ی نسبت کانونی لنز این دوربین f/2.8 می باشد. البته با چنین سنسوری نباید انتظار عمق میدان کم را داشته باشید. ولی لنزی نسبتا سریع به حساب می آید. به خصوص اینکه در بسیاری از دوربین هایی که چنین توانایی زومی دارند نمی توان عدد f پایین را یافت.

ساده ترین روش برای عکاسی به سبک حرفه ای ها

دوربین عکاسی سامسونگ یک رابط کاربری با مزایایی دوچندان ارائه می دهد که عکاسی را لذت بخش تر می کند. رابط کاربری لمسی ترکیبی پیشرفته دو گزینه ارائه می نماید: استفاده از کلید 5-جهته برای انتقال سریع مکان نما به بالا، پایین، چپ و راست صفحه به منظور راه یابی سریعتر به منو و انتخاب گزینه های مورد نظر بر روی صفحه نمایش hVGA 3 اینچی (75 میلیمتری). و یا اینکه وقتی قصد وارد کردن متون را دارید - برای مثال آدرس های ایمیل حین به اشتراک گذاری عکس ها - به راحتی می توانید نویسه ها را بر روی صفحه لمسی وارد کنید، مشابه آنچه در یک گوشی هوشمند انجام می دهید. کنترل های راه یابی و به اشتراک گذاری عکس ها هرگز تا این اندازه راحت نبوده اند. پانل هوشمند کاربرپسند این دوربین تمامی کنترل های مهم را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. و شما به راحتی می توانید مکان آن ها و کاربردهایشان را به ذهن بسپارید.

خلق تصاویر شفاف و با کیفیت در شرایط نور کم

حالا دیگر در نور کم هم می توانید عکاسی کنید با کمک سنسور CMOS BSI (با قابلیت روشن سازی پس زمینه) 16 مگاپیکسلی که در مقایسه با سنسورهای معمولی به نور کمتری نیاز دارد، تصاویری با نور مناسب را حتی در شرایط با روشنایی کم ضبط کنید. و از قابلیت «تصویربرداری در شرایط نور کم» برای انتخاب خودکار بهترین تنظیمات و ادغام چهار عکس متوالی در یک عکس برای خلق یک عکس شفاف استفاده کنید.

گزینه های متعدد اتصال با لمس تنها یک گزینه

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی WB800F دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung WB800F Digital Camera WB800F را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت سوپرزوم
ابعاد
111X65X22 میلی متر
وزن
218 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
16.3 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.3 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG (DCF) EXIF 2.21
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
23-483 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.8-5.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
21 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4,H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (30 fps), 1280 x 720 (30, 15 fps), 640 x 480 (30, 15 fps), 320 x 240 (30, 15fps)
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
100 تا 3200
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم