برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دی وی150 اف Samsung DV150F Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دی وی150 اف Samsung DV150F Digital Camera کد 10214 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ  Samsung DV150F Digital Camera DV150F به طور خیلی خلاصه می توان ویژگی های زیر را نام برد این دوربین یکی از محبوب ترین دوربین های کامپکت است که سامسونگ ارائه داده است. 
مشخصات حسگر و تصویر حسگر Samsung Lens
لنز16.6MP. سنسور 16M CCD زوم 5x
فیلم ابعاد  HD 
 تکنولوژی تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص لبخند
صفحه نمایش 2.7 اینچ
سایر مشخصات دارای قابلیت هوشمند ذخیره بر روی کارت حافظه SD,SDHC تکنولوژی بی سیم - باتری یون لیتیوم 
دوربین دیجیتال DV-150F سامسونگ مجهز به نمایشگر ال سی دی دیگری در جلوی دوربین است که امکان عکاسی و ثبت تصاویر سلفی را فراهم کرده است.  بنابراین تنها کافی است تصویر خود را بر روی نمایشگر مشاهده کنید و سپس به راحتی عکس را ثبت کنید. قابلیت دیگر دوربین عکاسی سامسونگ این است که قادر است عکس های با فرمت گیف را به شما تحویل دهد.  با استفاده از حالت Jump Shot تصویری از یک پرش هنرمندانه از دوستان خود را به یادگار بگذارید و آن را تبدیل به فایل گیف (GIF) کنید. 

سنسور یا حسگر صفحه‌ای حاوی پیکسل‌هاست که فتون‌های نوری با آن برخورد می‌کنند. فوتون‌ها  پس از برخورد با پیکسل‌ها می‌کنند به شارژ الکتریکی تبدیل شده و پس از تبدیل به ولتاژ تقویت می‌شوند. در آخر این ولتاژ به کمک چندین مدار به مقدارهای دیجیتالی تبدیل می‌شود. سنسورها به دو دسته‌ی CCD و CMOS تقسیم می‌شوند که سنسور درنظرگرفته‌شده برای این دوربین از نوع CCD است. هرچند تفاوت خاصی در میان این دو نوع سنسور وجود ندارد ولی  CCD حسگر باسابقه‌تری به‌شمار می‌رود و برای دوربینی با این مشخصات مناسب است. ویژگی دیگری که دارد سایز این سنسور است سایز سنسورها در دوربین‌های Compact و شبیه SLR کوچک‌تر از دوربین‌های حرفه‌ای SLR است و به همین دلیل اندازه‌ی پیکسل‌ها نیز در این دوربین ها کوچک‌تر می‌شود. در نتیجه نمی‌توان از دوربین‌های کامپکت، کیفیتی را در حد دوربین‌های SLR توقع داشت با این حال در نوع خود و با توجه به سایز دوربین می تواند یک امتیاز ویژه باشد.

قابلیت ویزور (Viewfinder) این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند از طریق گوشی هوشمند خود تصاویر موجود در دوربین را ببینند، و ویرایش کنند بزرگنمایی کنند و یا بر روی آن ها تغییرات ایجاد کنند. دوربین هوشمند DV-150F سامسونگ، به راحتی تصاویر دلخواهتان را ثبت و آن ها را به اشتراک می گذارد سپس می توانید در نمایشگر 33 میلیمتری آن، آن ها را تماشا کنید. همگام سازی این دوربین با تلفن همراه هوشمند از دیگر ویژگی های آن است. اشتراک گذاری تصاویر از طریق دوربین جدید سامسونگ در صفحات اجتماعی به راحتی انجام می پذیرد. علاوه بر این، با استفاده از اتصال موبایل (Mobile Link) می توانید به گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از قابلیت های مهیجی مانند Motion Photo و Split Shot برای طراحی ویدئوهای هیجان انگیز استفاده کنید. تمام این امکانات را شما می توانید با داشتن دوربین عکاسی سامسونگ داشته باشید.

دکمه DIRECT LINK که بر روی دوربین قرار گرفته امکان اتصال مستقیم به شبکه بی سیم را به ارمغان می آورد. پس نیازی نیست عکس ها را به دستگاه دیگری انتقال دهید و از آنجا به اشتراک بگذارید. می توانید به طور مستقیم و از همیت دوربین برای اشتراک عکس هایتان در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. می توانید از طریق AutoShare، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، فضای کلود (Cloud)، ایمیل، AllShare Play و پشتیبانی خودکار، لحظات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت هایی از قبیل اپلیکیشن دوربین هوشمند(SMART CAMERA)، اتصال به گوشی (MobileLink) و ویزور (Remote Viewfinder) می توانید به راحتی با گوشی هوشمند و یا تبلت خود ارتباط برقرار کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی DV150F دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung DV150F Digital Camera DV150F را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
96X55X18 میلی متر
وزن
116 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
16.2 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.2 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG (DCF) EXIF 2.21
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-125 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.5-6.3
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4 ,H.264
توضیحات فیلم
1280 x 720 (30, 15 fps), 640 x 480 (30, 15 fps), 320 x 240 (30, 15fps)
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
80 تا 3200
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
دارای نمایشگر جلو به قطر 1.5 اینچ
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
صفحه نمایش جلو
دارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
microSD/microSDHC/microSDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم