برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی کامپکت دبلیو ایکس 350 Sony WX350 Compact Camera with 20x Optical Zoom

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی کامپکت دبلیو ایکس 350 Sony WX350 Compact Camera with 20x Optical Zoom کد 10206 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی WX350 با قدرت زوم 20 برابر Sony WX350 Compact Camera with 20x Optical Zoom به عنوان کوچک ترین دوربین عکاسی دنیا با یک بزرگنمایی فوق العاده 20 برابر دارای خصوصیاتی است که هر کاربری را حیرت زده خواهد کرد. این دوربین جیبی! به دوربین محبوب بسیاری از مردم تبدیل شده است. امکان حمل راحت ، استفاده آسان و کیفیت فوق العاده و دور از انتظار با کنتراست عالی حتی در حال بزرگنمایی 20برابری، با کمک لرزش گیر دست اپتیکال (حالت فعال) به شما این امکان را می دهد عکس ها و فیلم هایی بدون تارشدگی با شفافیت بالا داشته باشید.
اگر شما هم در مجموعه بزرگ افرادی باشید که دغدغه فیمبرداری و عکاسی در نور کم را دارید، این دوربین را از دست ندهید. با حسگر کارآمد Exmor R CMOS قادر خواهید بود تا فیلم هایی با جزییات فراوان و عکس هایی با رزولوشن بالا بگیرید. تفاوت را در رنگ های زیبا و نویز کمتر تصویر – حتی در محیط هایی با نور کم احساس کنید. دوربین DSC-WX350 سونی که آنقدر باریک و سبک است که به راحتی درون جیب شما جا شود، سوژه های بسیار دور را در کمترین زمان با بهترین کیفیت صبت کنید و لذت ببرید. 

دوربین‌های سری CyberShot سونی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های کامپکت در سراسر دنیا شده‌اند. این دوربین ها با اندازه کوچک و کارایی بالا امکان عکاسی در هر موقعیتی را فراهم کرده اند و همراه خوبی برای کاربر هستند. دوربین های سری CyberShot سونی مدل های متنوعی دارند و با توجه به بستگی به میزان هزینه‌ی مورد نظر کاربر و نیازهای او، طیف وسیعی از انتخاب در خانواده‌ی CyberShot در دسترس علاقمندان به عکاسی است. یادگرفتن چگونگی عکاسی و استفاده از این دوربین ها راحت است و با کمترین آموزش و با کمی آزمون و خطا هر فردی در هر سنی که باشد توانایی عکاسی را به زودی به دست خواهد آورد. بنابراین می توان گفت دوربین هایی هستند که برای کاربران مبتدی فوق العاده مناسب می باشند.
این سری دوربین‌هایی هستند که به نام Point & Shoot یا «ببین و بگیر» مشهورند. دوربین‌هایی که تنها با نشانه رفتن سوژه و فشار دادن کلید شاتر می‌توان یک عکس خوب ثبت کرد. قیمت بسیار مناسب، کاربری ساده و استحکام بالا از دیگر ویژگی‌های این دوربین‌هاست. DSC-WX350 هم یک دوربین سبک و جمع‌وجور از این سری است. این دوربین با احتساب باتری و کارت حافظه تنها 164 گرم وزن دارد و در ابعاد  96x55x28 میلی‌متر ساخته شده است.
با Wi-Fi و اتصال تک لمسی NFC به سرعت می توانید اتصال دوربین با تلفن همراه هوشمند یا تبلت را برقرار نموده و هنر عکاسی خود را به همراه لحظات به یاد ماند تان با دیگران به اشتراک بگذارید . عملکرد بالای باتری اجازه می دهد تا 470 عکس را تنها با یک بار شارژ بدون هیچ گونه نگرانی ای از اتمام باتری ثبت نمایید که ای ن خود عدد کمی نیست و برای یک سفر دوستانه می توان همراه ماجراجویی های شما در تمام لحظات باشد. چینش دقیق، مناسب و با سلیقه کنترل ها و دکمه ها ، ارگونومیک بودن دوربین و بدنه ، و محل مناسب قرار گرفتن کنترل های مختلف این امکان را می دهد که کاربر به راحتی بر دوربین تسلط داشته باشد و خیلی زود بهترین عکس ها را ثبت کنید. تمامی کلیدها بسیار ساده طراحی شده‌اند و به همین خاطر خیلی زود محل آن‌ها در ذهن کاربر می‌ماند. کلید گردان یا فانکشن این دوربین نیز بسیاری از نیازهای کاربر را مرتفع می‌کند. دسترسی راحت به مودهای مختلف و تعریف میان‌بر که دسترسی مستقیم به تغییرات دلخواه کاربر را فراهم می‌آورد از ویژگی‌های این کلید فانکشن است. در پشت بدنه و در ستون سمت راست نمایشگر دیگر کلیدهای مورد نیاز کاربر از قبیل فیلم‌برداری، نمایش عکس، فلاش، عکسی زمان‌دار و منو قرار گرفته که دسترسی بسیار ساده دارند. فلاش این دوربین که می‌تواند نور مفید تا شعاع 3 متری دوربین را فراهم کند در گوشه‌ی بالایی دوربین قرارگرفته است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی WX350 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی کامپکت Sony WX350 Compact Camera with 20x Optical Zoom را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
96x55x26 میلی متر
وزن
137 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
18.2 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2, 4:3, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4896x3672
پردازشگر
BIONZ™ X
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-500 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.5-6.5
بزرگ‌نمایی اپتیکال
20 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
80 برابر
توضیحات لرزشگیر
Optical Steady shot
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MP4, MPEG-4, MPEG-4 AVC HD
ضبط صدا
With Video, Stereo + Mono
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/1600 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
4 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
Auto, 80-12800
عکاسی پیاپی
10 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
460,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Memory Stick Duo، Memory Stick Pro Duo، Memory Stick PRO HG-Duo ، SD ،SDHC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BX1
سایر مشخصات و قابلیت ها
اقلام همراه : باتری، شارژر، کابل Micro USB ، دفترچه راهنما، آدابتور AC
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم