برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی سایبرشات اچ ایکس 30 وی Sony HX90V Compact Camera with 30x optical zoom

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی سایبرشات اچ ایکس 30 وی Sony HX90V Compact Camera with 30x optical zoom کد 10205 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی HX90V با قدرت زوم 30 برابر Sony HX90V Compact Camera with 30x optical zoom دوست خوب شما برای ثبت لحظات تکرار نشدنی است. یکی از بهترین دوربین های عکاسی حرفه ای است که توسط شرکت سونی کعرفی شده است. خصوصیات بسیار خوبی دارد و شما را قادر می سازد خاطره انگیزترین لحظات خود را به راحتی ثبت و ذخیره کنید. داشتن یک دوربین خاص با ویژگی هایی بی نظیر از جمله ارگونومی مناسب ، کیفیت تصاویر و قیمت عالی در کنار زوم مناسب ، صفحه نمایش خوب که قادر است تصاویر و فیلم های شفافی را به نمایش بگذارد، خصوصیاتی هستند که در نوع خود خرید این دوربین را توجیه می کنند.
یک دوربین کامپکت که توانایی ضبط فیلم و ثبت عکس هایی با کیفیت بالا دارد در زمره دوربین های کامپکت جدید همچون دوربین HX90V سونی جذابت هایی دارد که هر کاربری را مجذوب می سازد. قطعا حرفه ها می دانند که در هر شرایطی باید امکان عکاسی وجود داشته باشد آنهم عکاسی با کیفیت و ارزشمن! نور کم، لرزش دست و سرعت حرکت سوژه هر یک ویژگی هایی را می طلبد که بایستی در دوربین عکاسی لحاظ شده باشد تا در این شرایط بتوان فیلم و عکس با کیفت را ثبت کرد. از نکات جذاب دوربین‌های دیجیتال کامپکت توانایی فیلمبرداری با کیفیتی فوق‌العاده و در هر شرایط نوری است. دوربین DSC-HX90V می‌تواند با کیفیتی فوق‌العاده و در چند فرمت گوناگون فیلم‌برداری کند. این دوربین توانایی ضبط تصویر با فرمت AVCHD (با کیفیت 1920x1080 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه)، با فرمت XAVC S (یا کیقیت 1920x1080 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه) و با فرمت MP4 را داراست. تصاویر ضبط‌شده بر روی کارت حافظه SD، SDHC، SDXC ذخیره می‌شود. امکان فیلمبرداری بدون پیچیدگی خاصی و تنها با فشردن یک دکمه و خاتمه این آر نیز به همین ترتیب باعث می شود کاربران از این خصوصیت لذت بخش استقبال کنند.
در کنار همه ویژگی هایی که به کیفیت خروجی دوربین مربوط می شود، کیفیت بدنه دوربین نیز مهم است. بدنه این محصول کانن که در سه رنگ متفاوت عرضه شده از جنس فلز ساخته شده و در دست گرفتن آن حس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کند.سبک وزن بودن دوربین به کاربر کمک م یکند بدون احساس خستگی و به راحتی ساعت های متمادی به عکاسی بپردازد. دکمه های در دسترس و کنترل های راحتی که در دوربین تعبیه شده است و امکان جابجایی میان آن ها و حرکت دادن حلقه تعبیه شده چندکار در سمت چپ و راست برای زوم و بزرگنمایی و کنترل های دیگر امکان دسترسی راحت را فراهم کرده است. فلاش این دوربین هم که به صورت متحرک طراحی شده و می‌تواند نور مفید تا شعاع 3 متری دوربین را فراهم کند توسط یک کلید مکانیکی در بالای بدنه‌ی دوربین فعال می‌شود.
حسگر نوع BSI CMOS  می باشد با دقت حسگر 21 مگاپیکسل  و دقت موثر آن 18مگاپیکسل است. ابعاد حسگر نیز 1/2.3  اینچ  می باشد. رزولوشن عکس این دوربین 4896x3672 پیکسل است که کیفیت خوبی است. نسبت ابعاد عکس نیز در این دوربین 1:1, 4:3, 3:2, 16:9  می باشد و پردازشگر تصویرBionz X است.  صفحه نمایش دوربین از نوع LCD و اندازه آن 3 اینچ می باشد. دقت صفخه نمایش نیز 921,000 نقطه می باشد.
داشتن چشمی از دیگر ویژگی هایی است که در این دوربین تعبیه شد هاست. با درگاه های ارتباطی مختلفی در این دوربین قرار داده شده است می توانید تصاویر و فیلم های خود را مشاهده و اشتراک گذاری کنید. درگاه های ارتباطی HDMI و USB به خوبی برای این دستگاه به منظور استفاده کاربر در نظر گرفته شده است. کارت حافظه قابل استفاده برای این دستگاه SD می باشد. دستگاه به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز است و قابلیت پشتیبانی از ارتباط بی سیم را به خوبی انجام می دهد. این دستگاه از NFC نیز پشتیبانی می کند. بزرگ‌نمایی این دوربین آن را به یکی از برترین دوربین‌های کامپکت از این نظر ساخته که بازه‌ی فاصله کانونی لنز به کار برفته برای آن برای یک دوربین با این مشخصات و ابعاد فوق‌العاده است.
بگذارید در مورد ویژگی چشمی بیشتر صحبت کنیم. یک ویژگی بی نظیر که در واقع برگ برنده سونی است. این روزها کمتر دوربین کامپکتی از منظره‌یاب بهره می‌برد و کاربران تمام دوربین‌های این خانواده، فارغ از برند آن‌ها، مجبورند قاب دلخواه خود را از طریق صفحه نمایش مشاهده کنند. اما این دوربین به یک منظره‌یاب الکترونیکی که با استفاده از فناوری OLED ساخته شده مجهز شده است. کیفیت بالای این منظره‌یاب متحرک حس خوب یک چشمی اپتیکال را به کاربر منتقل کرده و به خاطر نزدیک بودن دوربین به صورت کاربر در هنگام عکاسی، به او اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی بر روی دوربین داشته باشید. کنتراست بالای این چشمی آن را به عنوان بهترین چشمی معرفی کرده است که در میان نمونه های مشابه می باشد. و به ول سونی این چشمی کمترین خطای ممکن را داشته  و قاب آن درست مشابه عکسی است که ثبت می شود.
دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-shot DSC-HX90  با صفحه نمایشی که 180 درجه روی محور افقی به بالا می چرخد ، با مشخصات چشمگیری که دارد بهترین گزینه برای عکاسی سلفی (خودنگاره) است. این دوربین که به ادعای شرکت سازنده همراه با مدل دوربین عکاسی دیجیتال  سونی Sony Cyber-shot WX500  کوچکترین دوربین عکاسی جهان است از لنز زایس با قابلیت زوم 30 برابری برخوردار می باشد.تنها تفاوتهای این دو مدل با یکدیگر که هر دو آوریل 2015 معرفی شده اند در این است که مدل دوربین سونی   Sony Cyber-shot DSC-HX90 از قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی Full HD برخوردار است و به GPS  نیز مجهز می باشد  حال آنکه دوربین سونی Sony Cyber-shot WX500  کیفیت فیلمبرداری HD دارد بدون تجهیز به GPS.
ادعای سونی مبنی بر کوچک ترین دوربین کامپکت جهان با زوم اپتیکال 30X  یک دوربین فوق العاده است و  در کنار این، EVF در این دوربین شبیه صفحه نمایش OLED در مدل RX100 III است، به طور دقیق تر صفحه نمایش آن نصف صفحه نمایش مدل RX100 III است و همچنین رزولوشن پایین تری هم دارد. همچنین حالت این صفحه برای گرفتن عکس های سلفی با زاویه 180 درجه خمشی ساخته شده است.داشتن یک حلقه کنترل  در اطراف لنز این دوربین ویژگی دیگر آن است . این دستگاه از NFC, وای فای و GPS  هم بهره می برد و از PlayMemories (همگام سازی با گوشی های هوشمند) هم برخوردار است. همچنین این سایبرشات از فرمت ویدئویی XAVC S سونی هم پشتیبانی می کند. این فرمت فشرده باعث می شود که شما بتوانید، فیلم های خود را به صورت اچ دی در 60 پی ضبط کنید. همچنین، شما می توانید در این دوربین، از یک کارت SDXC هم استفاده نمایید. فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی HX90V دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی HX90V با قدرت زوم 30 برابر Sony HX90V Compact Camera with 30x optical zoom را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
102x58x36 میلی متر
وزن
245 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
4896x3672
پردازشگر
Bionz X
لنز
فاصله کانونی
24-720 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.5-6.4
بزرگ‌نمایی اپتیکال
30 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
AVC HD , XAVC S
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
12800
عکاسی پیاپی
10 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921,000 نقطه
چشمی
دارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WiFi و NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BX1
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم