برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی سایبرشات دی اس سی-دبیلو ایکس 220 Sony Cybershot DSC-WX220 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی سایبرشات دی اس سی-دبیلو ایکس 220 Sony Cybershot DSC-WX220 Digital Camera کد 10204 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cybershot DSC-WX220 Digital Camera DSC-WX220 ویژگی هایی داد که شما را حیرت زده خواهد کرد. دوربینی بی مثال با لرزشگیر دست نوری و یا همان لرزشگر حالت فعال است و باعث می شود فیلم هایی بدون لرزش و تارشدن ضبط کنید. اغلب سوژه های بدون تکرار و ناب در شرایطی پیدا می شوند که ممکن است آمادگی برای عکاسی و یا فیلمبرداری نداشته باشید و این قابلیت دوربین سونی برای چنین مواقعی عالی است.  قابلیت فیلم برداری Full HD در فرمت AVCHD ، کیفیت تصویر HD بی نظیری را به ارمغان می آورد و کاربر می تواند فقط با فشار یک دکمه فیلم برداری Full HD [1920×1080,60i] AVCHD را فعال کرده و فیم های HD زیبا را ضبط نماید.
کیفیت بسیار بالا در MEPG-4 AVC/H264 که قابلیت فشرده سازی خوبی را فراهم کرده است  دو برابر فرمت MEPG-2/MEPG-4 است، امکان ضبط فریم بیشتر و سرعت بیت بالاتر را فراهم کرده و فیلم ها صاف و واضح تر از دوربین های فاقد عملکرد ضبط فیلم Full HD ارایه می دهد. خاصیت عکاسی 360 درجه که تمام آنچه در اطراف شماست را به تصویر می کشد و تنها کافی است دکمه شاتر را بفشارید و در جهت مورد نظر دوربین را حرکت دهید. سایبرشات به صورت خودکار همه ی کارهایی که نیاز است را انجام خواهد داد.
همانطور که در مورد لرزشگیر صحبت کردیم همزمان با زوم در عکاسی و فیلمبرداری این فناوری لرزشگیر دست در T-end از طریق تلفیق تثبیت کننده های تصاویر اپتیکال و الکترونیکی نسبت به قبل پیشرفت نموده است. لرزش دست، حرکتی غیر عمدی است که هنگام در دست گرفتن دوربین ایجاد می شود. لرزش دست را با توجه به جهت ان می توان به چند نوع تقسیم نمود: شیب (عمودی) ، انحراف (افقی) و دورانی. زمانی که ثابت ایستاده اید: معمولا لرزش های شیب و انحراف ایجاد می شودند.
اگرچه عکاسی  فیلمبرداری به خودی خود لذت بخش است و اغلب عکاسان این حرفه را به عنوان یک تفریح انجام می دهند ولی به اشتراک گذاشتن عکس ها و سهیم کردن دیگران در مشاهده زیبایی هایی که شما دیده اید و ثبت کرده اید هم لذت خاصی دارد. با کمک دوربین سونی و با استفاده از نرم افزارهایی همچون Sony Playmemories نیز قادر خواهید بود تا عکس‌ها و ویدیو های خود را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.  که در این بین استفاده و به کارگیری فناوری NFC نیز به شدت پیچیدگی‌های این فرایند را تسهیل نموده و از سر در گم شدن کاربران مبتدی در این زمینه جلو گیری می‌کند.WX220 توانایی ضبط تصاویر ویدیویی به صورت Full HD با فرمت AVCHD را دارد. لازم به ذکر است که صدا در تصاویر ویدیویی ضبط شده با این دوربین به صورت استریو ضبط می‌شود و شما می‌توانید این تصاویر را می‌توانید بر روی کارت حافظه Memory Stick Duo و یا SD ذخیره نمایید.
پردازشگر سریع تصویر  BIONZ X به بازتولید بافت و جزییات تصویر همانطور که با چشم غیر مسلح مشاهده می کنید می پردازد. بنابراین می توانید مطمئن باشید عکس هاییکه گرفته اید برای دیگران همانی را به نمایش بگذارند که شما با چشمان خود دیده اید و این کار هر دوربینی نمی باشد. رنگ های دنیای واقعی و حالت زنده ویژگی بسیار مهم و جالبی است.  لنز G  تصاویری غیر انتظار با دقت بالا و واقع بینانه در کنار کنتراست عالی حتی در زمانی که در حال بزرگنمایی 10برابری هستید با کمک لرزش گیر دست اپتیکال (حالت فعال) به شما ارایه می کند که در ثبت عکس های با وضوح بالا و شفاف همراه با جزئیات کارایی بالایی دارد. صحنه های مختلف را بر روی عکس های خود اعمال کنید و به عکس ها و منطره ها روحی جدید بدمید. بهبود حالت عکس ها و پرتره های شما با حالات مختلف و افکت ها و جلوه های متنوع در خلاقیت شما ضرب شده و افق خلاقیت را گسترش می دهد. 

دوربین اسباب بازی عکس هایی که دارای افکت های بصری جذاب هستند تولید می شوند  مثل این که با دوربین اسباب بازی گرفته شده باشد. رنگ های پرتره عکس های تک رنگ بی نظیری تولید می شود که فقط یکی از رنگ های طراحی شده برای دوربین در آن ها وجود دارد: قرمز ،سبز ، آبی و زرد نقاشی HDR عکس هایی شبیه به نقاشی تولید می کند. اگر دوست دارید ببینید تصاویر گرفته شده از شما به شکل نقاشی به چه شکل هستند این تکنیک را از دست ندهید.
رنگ غنی تک فام عکس هایی با کنتراست بالای منوکروم تولید می کند. آبرنگ عکس طوری گرفته می شود که انگار با آبرنگ نقاشی شده است. رنگ Pop با تمرکز بر روی تک رنگ ها عکسی روشن و واضح تولید می کند.
نگاره با تمرکز بر روی محیط اطراف سوژه عکس هایی شبیه به نگاره گرفته می شود. مینیاتور با استفاده از تغییر نقطه فوکوس قسمتی از عکس را برجسته تر نشان می دهد. کلید برتر ملایم عکس هایی روشن و شفاف گرفته می شود

beauty_effect

استفاده از سنسوری پیشرفته  Backlit CMOS ساخت شرکت سونی موسوم به Exmor R CMOS با رزولوشن 18.2 مگاپیکسل و ابعاد 1/2.3 اینچ باعث افزایش کارایی و قدرت دوربین شده است که در خلق آثار با کیفیت و زیبا بسیار موثر است. پردازشگر عالی با عملکرد سریع این دوربین را به یک دوربین مناسب برای استفاده توسط همه تبدیل کرده است. لنز استفاده شده این دوربین توسط سونی ساخته شده است و با دامنه فاصله کانونی 25 تا 250 میلی متر است.جمع شدن لنز در وقت خاموش بودن دوربین ، توانایی بزرگنمایی 10 برابری ویژگی هایی هستند که برای اغلب کاربران مهم می باشند. دوربین سونی سایبرشات WX220 که در واقع نسخه به روز شده و ارتقا یافته WX200 است،  دارای فناوری ارتباطات بی سیم  Wi-Fi و NFC در کنار یکدیگر به همراه یک سنسور جدید 18.2 مگاپیکسلی و لنزی با توان بزرگنمایی 10 برابر در اختیار علاقه‌مندان به دوربین‌های کامپکت است.
اگر بخواهیم به طور خلاصه ویژگی ه و توانایی های دورببی عکاسی   Sony Cybershot DSC-WX220 Digital Camera را بیان کنیم باید گفت این دوربین دارای : سنسور 18 مگاپیکسلی Backlit-CMOS.  زوم اپتیکال 10 برابر . لرزش گیر اپتیکال. نمایشگر 2.7 اینچی LCD با دقت 460,000 نقطه. استفاده از Wi-Fi و NFC. عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه. توانایی ضبط تصاویر Full HD به همراه صدای استریو. دارای گستره ایزو 100 تا 12800. حداقل فاصله فوکوس ماکرو 5 سانتی متر.  دارای مود های HDR و i-Sweep panoramic . عرضه شده در رنگ‌های سیاه، صورتی و طلایی می باشد.
استفاده از این دوربین مزایایی دارد که کارایی دیگر لوازم دیجیتالی شما را هم بالا می برد و می توانید استفاده و کاربری آن ها را نیز بهبود ببخشید. همانطور که گفته شد فناوی وای فا برای اشتراک تصاویر بین چند وسیله دیجیتالی دیگر در این دوربین گنجانده شده ات.  تصاویر و ویدیوهای گرفته شده با دوربین را به صورت مستقیم از طریق یک اتصال کوتاه NFC با کمک Wi-Fi به اشتراک بگذارید و همچنین از طریق تلفن هوشمند خود دوربین سایبرشات خود را کنترل کنید. عملکرد Quick Viewer در برنامه کاربردی PlayMemories Mobile ver.4.0 به شما امکان جا به جایی بین حالت عکاسی و مشاهده عکس را به سادگی بدون نیاز به باز کردن برنامه ی دیگری فراهم می آورد. کافی است تصاویر پرتره خود را ثبت کنید و به کمک قابلیت touch-up تصاویر خود را رتوش کنید و پوست، دندان ها، و چشمان خود را زیبا تر کنید. می توانید لکه های صورت را روتوش کنید و تصاویر خود را به بهترین شکل ثت و ذخیره کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی DSC-WX220 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cybershot DSC-WX220 Digital Camera DSC-WX220  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
92.3x52.4.21.6 میلی متر
وزن
122 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
18.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 3:2, 4:3, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4896X3672
پردازشگر
BIONZX
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-250 میلی متر
محدوده دیافراگم
3.3-5.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
10 برابر
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
0.5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
40 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
50 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
AVCHD
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/1600 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
100-12800
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
دقت صفحه نمایش
460،800 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Memory Stick Duo و SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BN
سایر مشخصات و قابلیت ها
اقلام همراه :باتری، شارژر، کابل USB ، بند دستی، دفترچه راهنما، کابل برق
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم