برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی -اچ ایکس400وی Sony Cyber-shot DSC-HX400V Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی -اچ ایکس400وی Sony Cyber-shot DSC-HX400V Digital Camera کد 10202 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-shot DSC-HX400V Digital Camera DSC-HX400V یکی از بهترین دوربین های دیجیتال کمپانی سونی است که مورد استقبال بسیاری از حرفه ای های عکاسی دیجیتال قرار گرفته است. دوربین حرفه ای سونی Sony Cybershot DSC-HX400 دوربینی است شبه SLR که با بدنه ای کوچک و خوشدست و دارای بزرگنمایی اپتیکال 50 برابر استکه برای نزدیک کردن و زوم کردن بر روی سوژه های دوردست بسیار اهمیت دارد. از دیگر ویژگی های مثبت دوربین سونی مدل HX400  سنسور Exmor™ R CMOS با دقت 20.4 مگاپیکسل است که باعث می شود ثبت با جزئیات سوژه های نزدیک و دور برای عکاس فراهم شود.
آنقدر این دوربین خوب و حساب شده طراحی شده است که با گرفتن در دست می توانید حس کنید که یک دوربین اس ال آر  بی نقص در دستان شما قرار گرفته است. دکمه ها، کنترل ها و دسترس پذیری فوق العاده هر یک از بخش های دوربین طوری طراحی شده است که می توانید در میان حالت های مختلف عکاسی از جمله حالت خودکار، دستی، تقدم دیافراگم و سرعت شاتر جابجا شوید. صفحه نمایش با اندازه مناسب 3 اینچی و رزولوشن بالا که برابر 921000 پیکسل استامکان مشاهده تصاویر را در کیفیتی بالا برای شما فراهم کرده است. تعبیه کفشک فلاش در طراحی دوربین باعث شده که لوازم خارجی چون فلاش و میکروفون های استودیویی را بتوان به این دوربین متصل کرد.
لنز قدرتمند دوربین Sony Cyber-shot DSC-HX400V با بزرگنمایی اپتیکل 50 برابر و دامنه فاصله کانونی 25 میلی متردر عریض ترین حالت منظره با کمترین نسبت کانونی F/2.8 شروع می شود و در عدد سنگین 1250 میلی با کمینه نسبت کانونی F/6.3 پایان می‌پذیرد. لرزش گیر بودن دوربین در حالت اپتیکال و امکان زوم بر روی اجسامی که در فاصله بسیار کم از لنز دوربین که حدود 1 سانتی متری باشند را هم فراهم کرده و فوکوس را انجام شدنی می کند. می دانیم که بزرگنمایی فوق العاده دوربین ناشی از لنز  Carl ZEISS است که فاصله کانونی معادل1200-24میلیمتر را پوشش میدهد.
 این دوربین که در واقع به رسته بریج یا همان شبه SLR تعلق دارد که انتخابی مناسب برای کاربرانی است که دوربینی حرفه ای را می پسندند.
در همه شرایط می توانید عکس بگیرید بدون اینکه نگران لرزش دستان خود باشید. لرزشگیر نوری  SteadyShot دوربین HX400تاثیر تکان های عمودی و افقی دوربین را جبران خواهد کرد. پس حتی در هنگام حرکت و زوم کامل نیز نگران تار شدن تصاویر نباشید. لنز دوربین Sony Cybershot DSC-HX400 محصول و ساخت شرکت کارل زایس بوده و برند Varrio-Sonnar T بر روی بدنه آن خود نمایی می‌کند،در وایدترین حالت با فاصله کانونی 24 میلی متر که عدد بسیار مطلوبیست شروع می‌شود و در عدد اعجاب آور 1200 میلی متر در انتهای دیگر پایان می‌پذیرد. گرچه این دوربین به سامانه لرزش گیر اپتیکال بسیار کارامدی نیز تجهیز شده است ولی برای فواصل کانونی فراتر از 800 میلی متر عکاسی بدون سه پایه کار دشواری خواهد بود. بنابراین یک عکاسی حرفه ای نیاز به جهیزات حرفه ای و کامل نیز دارد.
می توانید خیلی هنرمندانه کلیپ های تصویری خود را به صورت سینمایی به نمایش بگذارید.  HX400 با قابلیت فیلمبرداری Full HD فیلم هایی بسیار شفاف و پروضوح را امکان پذیر می سازد. تصاویر ویدیویی با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه قابل ذخیره شدن هستند. حالت ضبط تصاویر با فرمت سینمایی 24p نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. که شما را قادر می سازد بدون محدودیت فیلم بگیرید.می دانید که راحتی کاربری دوربین بسیار مهم است. دم دست بودن امکانات و دکمه ها برای هر عکاس و کاربری مهم است. دکمه اختصاصی برای فیلم برداری در دوربین سونی گنجانده شده است صفحه نمایش دوربین نیز با قابلیت چرخش محدود حول یک محور استفاده آسانی را برای شما رقم خواهد زد.  به کار گیری یک چشمی الکترونیکی نیز هدف گیری سوژه را آسان‌تر کرده ودوربین  SONY CyberShot HX400مجهز به تکنولوژی  Wi-Fiداخلی است دیگر یک همکار بسیار بی نظیر برای ثبت و انتشار تصلویر خاطه انگیز شما است.
امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های مختلف اجتماعی و در میان چندین دستگاه دیگر در همان لحظهه از ویژگی های دیگر این دروبین فوق العاده است. همچنین با نصب برنامه ی Smartphone Remote بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود، میتوانید از این وسایل بعنوان کنترل از راه دور استفاده کرده و خود نیز در عکس های گروهی حضور داشته باشید. از سوی دیگر، HX400  با بهره گیری از تکنولوژی NFC (ارتباط حوزه نزدیک) میتواند با وسایلی که دارای این تکنولوژی هستند ارتباط برقرار کند.خلاقیت خود را با جلوه های ویژه دوربین سونی بیشتر به نمایش بگذارید. جلوه های ویژه ای که امکان می دهد تا به طور سلیقه ای محیط و حال و هوای عکس و منظره و یا همان سوژه را تغییر دهید و زیبایی و اثربخشی عکس هایتان را دوچندان نمایید.
بعلاوه، با HX400 سونی میتوانید از حرکات پی در پی سوژه عکاسی کرده و توالی حرکات را در تک عکسی با پس زمینه ای ثابت به نمایش بگذارید.حالت پانوراما در دوربین  HX400  سونی با کیفیت بالایی عکس های 360 درجه ای را فراهم می کند و شما می توانید به راحتی با چرخاندن دوربین عکس های زیبایی از مناظر اطراف خود به ثبت برسانید. دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام میدهد و از این عکس های پی در پی، تک عکسی شگفت انگیز خلق خواهد کرد. چشمی الکترنیک دوربین عکاسی سونی  HX400 با رزولوشن 201.000 پیکسل  دقیق شدن بر روی عناصر مختلف را و همچنین امکان فوکوس درست و دقیق را فراهم کرده  و سبک عکاسی اس ال آر را راحت می کند. HX400 با برخورداری از سنسور CMOS با دقت 20.4 مگاپیکسل تصاویر تصاویر با وضوح بالا ثبت کرده این یعتی شما می توانید تصاویر را بزرگنمایی کرده و برش دهید بدون اینکه کیفیت  تصویر پایین بیارد . همچنین پرازنده ی BIONZ X این دوربین در ثبت واقعی رنگ ها، کاهش نویز و پردازش سریع تصویر بسیار قدرتمند عمل میکند و کیفیتی مطلوب را ارائه میدهد.  
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی DSC-HX400V دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-shot DSC-HX400V Digital Camera DSC-HX400V را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت سوپرزوم
ابعاد
129.6x93.2x103.2 میلی متر
وزن
660 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
21.1 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.4 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 3:2, 4:3, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
پردازشگر
BIONZX
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-1250 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/2.8-f/6.3
بزرگ‌نمایی اپتیکال
50 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
1 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
200 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
50 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
AVCHD
ضبط صدا
Dolby Digital (AC-3) 2ch
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
100-3200
عکاسی پیاپی
10 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیک 201,000 نقطه
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Memory Stick Duo و SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi , NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BX1
سایر مشخصات و قابلیت ها
اقلام همراه: شارژر، باتری، کابل USB ، بند گردنی، درپوش لنز، دفترچه راهنما، در پوش شیار کفشک فلاش ، کابل برق
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم