برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تب سنج و دماسنج دیجیتالی غیر تماسی بیبیلی Babyly Non-contact Infrared thermometer BLTH-2

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تب سنج و دماسنج دیجیتالی غیر تماسی بیبیلی Babyly Non-contact Infrared thermometer BLTH-2 کد 12479 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تب سنج و دماسنج دیجیتالی غیر تماسی بیبیلی Babyly Non-contact Infrared thermometer BLTH-2 یک تب سنج بسیار با کیفیت و عالی است که می تواند برای تمام سنین مورد استفاده قرار گیرد. تب سنج بیبیلی قادر است از فاصله ای بین 5 تا 8 سانتیمتر بدون نیاز به تماس با پوست دمای بدن را اندازه گیری نموده و در صورت بالاتر بودن ئمای بدن از حالت طبیعی ، تب را به وسیله آلارم اعلام نماید. این تب سنج و دماسنج بیببلی همچنین قادر است دمای محیط را نیز اندازه گیری نماید. برای حالت تب سنج دمای قابل اندازه گیزی تعریف شده دستگاه بین 35.5 تا 42.9 درجه سانتیگراد و برای حالت دماسنج بین 10 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین LCD موجود بر روی دستگاه قابلیت روشن شدن را نیز دارد که برای اندازه گیری تب در محیط های تاریک تعبیه شده است. دستگاه تب سنج و دماسنج BLTH-2 دارای سیستم خاموشی خودکار نیز می باشد و پس از 30 دقیقه استفاده نکردن از آن به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این ترمومتر دیجیتالی با دو باتری نیم قلمی کار می کند و مجهز به سیستم هشدار اتمام باتری نیز می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تب سنج و دماسنج دیجیتالی غیر تماسی بیبیلی Babyly Non-contact Infrared thermometer BLTH-2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تب سنج و دماسنج دیجیتالی غیر تماسی بیبیلی Babyly Non-contact Infrared thermometer BLTH-2 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج و دماسنج
گروه سنی
تمام سنین
نوع باتری
AA
تعداد باتری
2 عدد
نشانگر میزان باتری
دارد
نوع دماسنج
دیجیتال
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
صفحه نمایش
دارد
گستره دمایی
35.5 تا 42.9 درجه سانتیگراد در حالت تب سنج - 10 تا 40 درجه سانتیگراد در حالت دماسنج
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم