برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

نمایشگر ضربان قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM62

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نمایشگر ضربان قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM62 کد 10117 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نمایشگر ضربان قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM62 از ویژگی های بسیاری که دارد می توان گفت یک نشانگر ضربان قلب حرفه ای و مناسب است. پیشنهاد محدوده ورزش به صورت اتوماتیک، زمان، تاریخ، کرونومتر، ساعت زنگدار، می تواند شما را در پیگیری سلامتتان یاری کنید. ضربان سنج PM62 که توسط شرکت بیورر طراحی شده است، ضربان قلب را بهصورت ECG ثبت فعالیت قلب از طریق ارزیابی ولتاژ خروجی اندازه می‌گیرد. Beurer PM62 می‌تواند حداکثر ضربان قلب را به‌ هنگام ورزش یا فعالیت‌های سریع و میانگین ضربان قلب را در طی مدت زمان طولانی ثبت کند.
همچنین ثبت میزان کالری مصرفی از دیگر ویژگی‌های
PM62  است که کمک زیادی به ارزیابی متابولیسم بدن افراد به ‌خصوص ورزشکاران می‌کند. مقاومت تا عمق 30 متر استفاده از دستگاه Beurer PM62 را برای شناگران نیز مناسب ساخته است. نمایشگر ضربان قلب Beurer PM62 می‌تواند میزان چربی مصرف شده و سوخت و ساز فعال (به هنگام انجام فعالیت بدنی در طول روز) را اندازه ‌بگیرد. قابلیت نمایش ساعت و تاریخ استفاده از نمایشگر ضربان قلب PM62 را آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های  نمایشگر ضربان قلب بیوررامکان هشدار برای بیدار شدن است. با توجه به امکانات ذکر شده،PM62  را می‌توان برای مصارف روزمره و حرفه‌ای به کار برد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نمایشگر ضربان قلب Beurer Heart Monitor PM62 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو نمایشگر ضربان قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM62 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه نوار قلب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم