برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج بازویی امسیگ دیجیتالی EmsiG BO20

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج بازویی امسیگ دیجیتالی EmsiG BO20 کد 19572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,948,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج بازویی امسیگ دیجیتالی EmsiG BO20 Blood Pressure Monitor دستگاه پیشرفته با ویژگی های کاملا سازگار با متدهای روز است که اندازه گیری تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو انجام می دهد.دستگاه EmsiG BO20 دارای قابلیت اندازه گیری فشارهای بسیار بالا و بسیار پایین (واقعی) است که به شما هشدار می دهد تا در صورت نیاز خود را به مراکز درمانی برسانید و همچنین قابلیت تشخیص آریتمی را دارد.
به واسطه ی صفحه نمایش بزرگ و خوانا مناسب افراد مسن می باشد و دارای حافظه ذخیره نتایج تا 120 جایگاه حافظه برای 2 کاربر (دارای نمایشگر تاریخ و زمان) است و برای حفظ سلامت دستگاه مجهز به خاموشی خودکار و نشانگر تعویض باتری است.
ویژگی های دیگر EmsiG BO20 هشدار خطای محاسباتی، تفسیر آسان مقادیر به کمک WHO رنگی، دقت و سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی، سیستم پیشرفته کنترل هــوا و سنسورهای پیشرفته، موتور پـمپ، شیـر تخلیه و دریچه نـسل جـدید، بـا فن آوری Intel + Sens و همراه با کیف نگهداری است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج دیجیتالی امسیگ BO20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشارسنج بازویی امسیگ دیجیتالی EmsiG BO20 Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه فشارسنج اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
صفحه نمایش بزرگ و خوانا
صفحه نمایش رنگی
دارد
نمایشگر تاریخ و ساعت
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
مشخصات فنی
قابلیت تشخیص آریتمی
دارد
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم