برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

فشار سنج مایکرولایف بی پی Microlife BP AG1-20 Blood Pressure Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج مایکرولایف بی پی Microlife BP AG1-20 Blood Pressure Kit کد 14854 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج مایکرولایف بی پی Microlife BP AG1-20 Blood Pressure Kit چرا فشار خون شما در خانه اندازه گیری می شود، کارشناسان پزشکی معتقد هستند که نظارت بر فشار خون بسیار مهم تلقی می شود. دستگاه فشار سنج یکی از موارد ضروری مورد نیاز سلامتی افراد در هر خانه می باشد.
توسط فشار سنج در خانه براحتی می توانید در هر زمان که نیاز به سنجش فشار خون دارید می توانید از فشار سنج خانگی مایکرولایف بی پی استفاده کرده و فشار خود و اطرافیان را بسنجید.با با کیت فشار خون مایکرولایف می توانید اندازه گیری های دقیق و قابل اعتماد را با پزشک خود در میان بگذارید. 
فشار سنج بازویی Microlife یک دستگاه اندازه گیری فشار خون غیر خودکار و مکانیکی برای استفاده در بازوی فوقانی است. برای سنجش فشار ، کیسه دو لایه برزنتی فشار سنج مایکرولایف را دور بازو چسبانده و سپس جریان هوا را توسط پمپ به محفظه رسانده و جریان خون کند می شود ، بعد از انجام موارد ذکر شده، اهرم کنار صفحه عقربه ای را پیچانده ، و در نهایت در صفحه عقربه ای اندازه گیری دقیق فشار خون نمایش داده خواهد شد. فشار سنج مایکرولایف با قابلیت اطمینان و عملکرد برتر نسبت به قیمتی که دارد ، اقتصادی و مقرون به صرفه است.کیت فشار سنج  BP AG1-20 یک اندازه گیری دقیق و مداوم را برای شما عزیزان تضمین می کند. کیت فشار سنج بی پی دارای یک کیف زیپ دار می باشد که براحتی می توان دستگاه را با خود حمل و همراه داشت.

در ویدیو زیر آنباکسینگ فشارسنج مایکرولایف BP AG1-20 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشار سنج Microlife BP AG1-20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو فشار سنج مایکرولایف بی پی Microlife BP AG1-20 Blood Pressure Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
عقربه ای
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
سایز مناسب بازو/مچ
22 - 32 سانتی متر
سنجش ضربان قلب
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- اندازه گیری به صورت آنالوگ- دارای یک گوشی برای سنجش ضربان قلب- کاربری آسان- ابعاد کیف: 16.5 × 10.5 × 6 سانتی‌متر- وزن: 480 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم