برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF220 air purifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF220 air purifier کد 19588 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
20,565,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF220 air purifier دارای 7 سنسور و 5 فیلتر و دکمه تنظیم شدت و تنظیم سرعت است که برای پاکسازی فضایی با مساحت 40 تا 80 متر مربع طراحی و ساخته شده است. با توجه به آلودگی های زیاد در شهر های بزرگ که از داشتن هوای پاک بی بهره هستند؛ Emsig PF220 دستگاهی کاربردی برای همه افراد بخصوص افراد حساس جامعه مانند افراد مسن، بیماران ریوی، نوزادان، بچه ها و ... است.با استفاده از تکنولوژی پلاسما به وسیله ی یون های مثبت و منفی برای تصفیه هوا به بهترین نحو ممکن عمل می کند و هوا را با دقـت 99.9% پاکسازی می کند. (پاکسازی هر گونه مواد آلاینده، باکتری و ویروس حتی ویروس کرونا).
دستگاه Emsig PF220 دارای کنترل پنل لمسی و کنترل از راه دور است و موتور AC دارد که دکمه MOOD با عملکرد کاملا بی صدا 300db برایتان محیطی آرام را فراهم می آورد  و همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ LCD، خاموشی خودکار و مجهز به سیستم پاکسازی موثربا 5 فیلتر(پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن فعال، فیلتر UV، فیلتر ژنراتور آنیون منفی) است.
دستگاه تصفیه Emsig PF220 air purifier دارای حالت های عملکرد مختلف دستی، خودکار، خواب است ویژگی های مطلوبی همچون سنسور هوشمند بررسی کیفیت هوای محیط، نمایش رنگهای مختلف بر اساس کیفیت هوا، سیستم نشانگر زمان تعویض فیلتر، سیستم یونیزه برای ایجاد یون منفی دارد و دارای وزن 5.5 کیلوگرم ،ابعاد 320× 220× 600 میلی متر است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه تصفیه هوا امسیگ PF220 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه هوا ارشاکو دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF220 air purifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه تصفیه هوا اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
32*22*60 سانتی متر
وزن
5.5 کیلوگرم
سایر مشخصات
شعاع تحت پوشش
40 تا 80 متر مربع
تعداد فیلتر
7 عدد
توان
80 وات
کنترل از راه دور
دارد
حجم هوای خروجی
300 میلی لیتر بر ساعت
سیستم یون ساز
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم