برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محافظ پریز برق بیبی جم Babyjem Bj123 Plugs Cover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محافظ پریز برق بیبی جم Babyjem Bj123 Plugs Cover کد 13537 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محافظ پریز برق بیبی جم Babyjem Bj123 Plugs Cover محصولی با دوام و با کیفیت از برند چیکو می باشد.محافظ پریز برق بیبی حم دارای کاربردی آسان بوده و از عایق بندی کامل نیز برخوردار است.همان طور که می دانید محافظ پریز برق یا درپوش پریز برق یکی از خطرات جدی موجود در منزل برای کودک نوپای شماست ، دسترسی انگشتان کوچک کودک به سوراخ پریز برق بسیار خطرناک است. کنجکاوی کودک او را ترغیب می کند تا اشیاء مختلف مانند میخ ، سنجاق و … را در سوراخ پریز  وارد کند. پس برای محافظت از کودک در مقابل خطر برق گرفتگی ابزارهای بسیار ساده و ارزان قیمتی نیز تولید شده است که با پوشاندن سوراخ پریزها از دسترسی کودک به آنها جلوگیری می کند.محافظ پریز برق بیبی حم نیز قابل استفاده در دستشویی، حمام و کلیه مکان‌ها نیز می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره محافظ پریز برق مدل تخت بیبی حم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محافظ پریز برق بیبی جم Babyjem Bj123 Plugs Cover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید محافظ پریز برق اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قفل پریز
جنس
پلاستیک
ابعاد
37 × 37 × 14 میلی‌متر
سایر توضیحات
قابل استفاده در دستشویی، حمام و کلیه مکان‌ها با احتمال نفوذ آب به پریز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم