برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حوله کلاهدار و لیف مادرکر طرح تدی Mothercare 138 Teddy Towel And Mitt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حوله کلاهدار و لیف مادرکر طرح تدی Mothercare 138 Teddy Towel And Mitt کد 12249 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حوله کلاهدار و لیف مادرکر طرح تدی Mothercare 138 Teddy Towel And Mitt جنسی 100% پنبه دارد و در ابعاد 75*75 سانتیمتر تهیه شده است. حوله تدی مادرکر را می توان برای نوزادان از بدو تولد مورد استفاده قرار داد. جنس بسیار نرم و لطیف آن با قدرت جذب بسیار بالایی که دارد هیچ گونه آسیبی به پوست لطیف نوزاد وارد نخواهد کرد. حوله ی مادرکر 138 دارای کلاه می باشد و به عنوان دورپیچ نوزاد و کودک مورد استقاده قرار می گیرد. رنگ قهوه ای این حوله نیز موجب شده تا بتوان از آن هم برای دختران و هم برای پسران استفاده نمود. به همراه حوله مادرکر یک لیف بسیار نرم و لطیف نیز از جنس پنبه به ابعاد 14*20 سانتیمتر ارائه شده است که می توان برای شستشوی نوزاد از بدو تولد از آن استفاده کرد. برای شستشوی حوله تدی مادرکر نیز می توان آن را هم در ماشین لباسشویی قرار داد و هم به وسیله ی دست شست.  تنها باید دقت نمود که برای شستشو از آب 40 درجه استفاده شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حوله کلاهدار و لیف مادرکر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو حوله کلاهدار و لیف مادرکر طرح تدی Mothercare 138 Teddy Towel And Mitt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حوله اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
حوله دو تکه
ابعاد
75*75 سانتیمتر
مشتمل بر
لیف، حوله حمام کلاهدار
جنس
پنبه
کلاه
دارد
نحوه شستشو
توسط دست، توسط ماشین لباسشویی
مناسب برای نوزادان
هست
سایر توضیحات
ابعاد لیف 20 × 14، شست و شو با دمای 40 درجه سانتی‌گراد، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم