برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

جغجغه پلی گرو طرح زرافه Playgro 830 Giraffe Rattle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جغجغه پلی گرو طرح زرافه Playgro 830 Giraffe Rattle کد 12531 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جغجغه پلی گرو طرح زرافه Playgro 830 Giraffe Rattle به شکل یک زرافه بسیار بانمک در ابعاد 27 × 17 سانتیمتر تهیه شده است. این جغجغه پلی گروه از سری جغجغه های سوسیسی است که با بالا و پایین نمودن آنها تولید صدا می کنند. صدای تولید شده نیز بسیار ملایم بوده و از این رو می توان در بازی با نوزادان نیز از این جغجغه پلی گرو استفاده نمود. جنس جغجغه از پارچه پولیشی است و کاملا ضد حساسیت می باشد. همچنین می توان این جغجغه طرح زرافه پلی گرو را نیز با آب 30 درجه شستشو داد. پاهای زرافه نیز به صورت دندان گیر طراحی شده است و می توان در هنگامی که کودک در حال دندان در آوردن است جغجغه زرافه را در اختیارش قرار داده تا علاوه بر بازی و سرگرمی بتواند التهاب و خارش لثه اش را کاهش دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره جغجغه پلی گرو طرح زرافه Playgro 830 Giraffe Rattle  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  جغجغه پلی گرو طرح زرافه Playgro 830 Giraffe Rattle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید جغجغه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
27 ×17 سانتیمتر
وزن
100 گرم
مناسب برای
دختران و پسران
جنس
پولیشی
تمهیدات ایمنی
فاقد مواد سمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم