برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

جغجغه هپی مانکی طرح زرافه Happy Monkey 1738 Giraffe Rattle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جغجغه هپی مانکی طرح زرافه Happy Monkey 1738 Giraffe Rattle کد 12448 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جغجغه هپی مانکی طرح زرافه Happy Monkey 1738 Giraffe Rattle یک عروسک صدا دار بسیار زیبا و جذاب است که در ابعاد 23 × 8.5 × 12.5 سانتیمتر و از جنس پارچه  و پولیش بسیار نرم و ضد حساسیت تهیه شده است.سر زرافه پولیشی است و بدنه ی آن از پارچه می باشد و البته پاهای زرافه نیز از جنس پلاستیک فاقد BPA تهیه شده است که می توان به عنوان دندان گیر استفاده شود. جغجغه هپی مانکی وزن بسیار سبکی دارد و تنها 57 گرم می باشد به همین دلیل می توان آن را به راحتی در اختیار نوزادان و کودکان قرار داد. همچنین جغجغه زرافه هپی مانکی را می توان با آب 30 درجه سانتیگراد به صورت شستشو داد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره جغجغه هپی مانکی طرح زرافه Happy Monkey 1738 Giraffe Rattle  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  جغجغه هپی مانکی طرح زرافه Happy Monkey 1738 Giraffe Rattle  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید جغجغه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
20 × 8 × 12.5 سانتیمتر
وزن
57 گرم
مناسب برای
دختران و پسران
جنس
پولیشی
تمهیدات ایمنی
فاقد مواد سمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم