برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مجموعه ابزار 24 عددی جی تی تی سری بکس و پیچ گوشتی GTT 95505 Ratchet and Screwdriver Set 24 PCS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مجموعه ابزار 24 عددی جی تی تی سری بکس و پیچ گوشتی GTT 95505 Ratchet and Screwdriver Set 24 PCS کد 14152 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مجموعه ابزار 24 عددی جی تی تی سری بکس و پیچ گوشتی GTT 95505 Ratchet and Screwdriver Set 24 PCS یک جعبه ابزار ساده ولی در عین حال کاربردی است که به شما کمک میکند انواع مختلفی از آچار بکس و پیچ گوشتی را در یک جعبه تهیه کنید و به صورت جداگانه مجبور به خرید آنها نباشید.
مجموعه جی تی تی شامل آچار بکس از سایز 5 تا 13 میلی متر و تعداد 4 عدد سری پیچ گوشتی دو سو از سایز 3 تا 6 و 4 سری چهارسو با سایزهای PH0 , PH1 , PH2 , PH3 میباشد. برای استفاده از هر کدام از سری ها کافی است آنها را با استفاده از رابط بر روی دسته جغجغه ای طراحی شده قرار دهید و مشغول به کار با آن شوید.
دسته جغجغه ای به شما کمک میکند تا با راحتی و دقت بیشتری از ابزار استفاده نمایید. برند جی تی تی در بخش های فلزی این مجموعه از آلیاژ کروم و وانادیوم استفاده کرده که مقاومت آن را در برابر سایش و خوردگی بسیار بالا میبرد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی مجموعه ابزار GTT را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مجموعه 24 عددی آچار بکس و پیچ گوشتی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com مجموعه ابزار 24 عددی جی تی تی سری بکس و پیچ گوشتی GTT 95505 Ratchet and Screwdriver Set 24 PCS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید جعبه و کیف ابزار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کاربرد
جعبه ابزار
جنس بدنه
پلاستیک
سایر توضیحات
دارای سری های دوسو ،چهارسو و بکس - 1 رابط معمولی و 1 رابط آهنربایی - 1 کمکی 6 سانتی متری - 1 کمکی 30 سانتی انعطاف پذیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم