برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic MC-YL799 Vacuum Cleaner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic MC-YL799 Vacuum Cleaner کد 11635 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic MC-YL799 Vacuum Cleaner  با مخزن 21 لیتری خود ، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سالن ها و اماکن تجاری و اداری می باشد. چرا که قدرت و ظرفیت بالای آن ، به همراه سیم بلند و سری های مختلفش ، کمک به سزایی در سهولت و سرعت بخشیدن به امر نظافت خواهد کرد.
جاروبرقی MC-YL799 با توان 2400 وات ، مجهز به یک فیلتر پارچه ای قابل شستشو است و همین امر علاوه بر کاهش هزینه های جانبی ، افزایش طول عمر آن را تضمین می نماید. به علاوه می توان جهت جلوگیری از بوی نامطبوع و میکروب زدایی ، با هر بار تخلیه مخزن ، فیلتر را نیز تمیز کرد.
چرخ ها و دسته بزرگ جاروبرقی MC-YL799 جا به جایی را برای این جاروی 7.8 کیلوگرمی بسیار راحت نموده و با وجود سری های آن می توان زیر قفسه ها و بالای کمد ها و حتی مبلمان را نیز به آسانی نظافت کرد.
از دیگر مزایای جارو برقی سطلی MC-YL799 قابلیت دمنده بودن است که می تواند به خصوص برای تمیز کرد زیر اجسام سنگین از آن استفاده نمود. به این ترتیب که ابتدا به وسیله دمنده گرد و خاک را از زیر اجسام خارج کرده و سپس آن را به مخزن جارو منتقل نمود. همچنین جارو برقی پاناسونیک YL799 دارای زنجیر اتصال به زمین برای حذف الکتریسیته ساکن در مخزن نیز می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره جاروبرقی پاناسونیک سطلی MC-YL799 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو جاروبرقی پاناسونیک سطلی Panasonic MC-YL799 Vacuum Cleaner  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید جارو برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
ارتفاع 600، قطر 400 میلیمتر
وزن
7.8 کیلوگرم
نوع جارو برقی
سطلی
قدرت موتور
2400 وات
توان مکش
2000 تا 2500 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
سیم جمع کن خودکار
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
لوله تلسکوپی
ندارد
طول کابل برق
8 متر
گنجایش مخزن جارو برقی
21 لیتر
سایر مشخصات
عملکرد دمنده
دارای زنجیر اتصال به زمین برای حذف الکتریسیته ساکن در مخزن
دارای سری مخصوص گوشه ها و مبل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم