برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 60 اینچ Panasonic TH-60A430 LED

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 60 اینچ Panasonic TH-60A430 LED کد 8951 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 60 اینچ Panasonic TH-60A430 LED با طراحی زیبا با کیفیت تصویر عالی در مدل TH-60A430 لذت تماشای برنامه تلویزیونی را دو چندان می کند.
فرکانس 200 هرتز در سری A430 تلویزیون های پاناسونیک تصاویری روانتر و بدون تار را در هنگام حرکت های سریع تصویر به ارمغان می آورد. 
تلویزیون فوق العاده هوشمند پاناسونیک TH-60A430دارای صفحه نمایش 60 اینچی FULL HD با کیفیت و امکانات بسیار بالا و نور پس زمینه LED است که کنترل بسیار عالی را در ارائه قابلیت های صوتی و تصویری ارائه می دهد و با امکان کاهش دهنده نویز، صدایی شفاف و عالی را ار طریق بلندگوهای 20 واتی در اختیار کاربران حرفه ای خود قرار می دهد. فن آوری منحصر به فرد کشف و تصحیح سر و صدا  طیف گسترده ای از قابلیت ها را در هنگام نمایش برنامه ها ارائه می دهد و با ارائه پورت هایی که در قسمت پشتی تلویزیون وجود دارد سطح وسیعی از امکانات را ایجاد کرده است و همین قابلیت های ویژه باعث شده است تا این مدل در برابر سایر برندهای عرضه شده ، بالاترین امتیاز، در تهیه لوزام دیجیتالی صوتی و تصویری را از ان خود کند.
از ویژگی های مهم ال ای دی Panasonic TH-60A430 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
طراحی زیبا و منحصر به فرد
صفحه نمایش ال ای دی 60 اینچی با رزولوشن تصویر 1080×1920 پیکسل
قابلیت صفحه نمایش IPS
دارای نرخ رفرش تصویر 200Hz
2 پورتHDMI
قابلیت USB
طراحی بدنه باریک و منحصر به فرد
زاویه دید افقی: 178 درجه
زاویه دید عمودی: 178 درجه
دارای قابلیت کاهش نویز نقطه‌ای
چراغ هایی که در پشت تلویزیون قرار دارد دارای بازدهی نور بسیار زیادی است و بسیار کم مصرف به شمار می آیند.میزان رفرش تصویر در پاناسونیک TH-60A430 به 200 هرتز میرسد که کیفیت عالی را در نمایش تصاویر متحرک برای کاربران به ارمغان می آورد بدون اینکه جزئیات ان را نادیده بگیرد. علاوه بر این، تعداد فرمت های صوتی و تصویری و فرمت های عکس پشتیبانی شده توسط این محصول ویژه بیشتر از سایر مدل های عرضه شده در بازار می باشد.
حسگر نور محیط از دیگر قابلیت های مورد توجه این تلویزیون است که ان را متمایز می کند.از دیگر امکانات این تلویزیون ورودی USB و HDMI است که با استفاده از هر کدام از اینها می توانید شاهد عملکردهای متفاوت و منحصر به فرد باشید.
این تلویزیون دارای قابلیت کارت SD می باشد که به شما اجازه می دهد تا کانال هایی را که کد گذاری شده اند را به راحتی برای شما باز کرده و در اختیار شما قرار می دهد.دوربین یکپارچه که در تلویزیون قرار داده شده است برای گرفتن تصاویر و مشاهده انها بر روی صفحه نمایش است که مطابق با اخرین تکنولوژی مدرن روز می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد هدفون پاناسونیک RP HXS400 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 60 اینچ Panasonic TH-60A430 LED را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تلویزیون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایز صفحه
60 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
Full HD
رزولوشن
1080*1920
نسبت تصویر
16:9
سیستم صوتی
صدای V-Audio
تعداد بلندگوها
برد کامل 2 عدد
توان خروجی کلی صدا
20W‏ (10 + 10)
بازی
دارد
فرمت‌های تصویری قابل پشتیبانی
AVI/MKV/WMV/MP4/M4v/FLV/3GPP/VRO/VOB/TS/PS/RMVB, MP3/AAC/WMA/FLAC/WAV, JPEG
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه‌های USB
یک عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه های HDMI
دو عدد پشت
کامپوزیت (Composite)
دارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
یک عدد
ابعاد تلویزیون بدون پایه
1,351 x 778 x‏ 62 میلی متر
وزن تلویزیون بدون پایه
19.5 کیلوگرم
ابعاد تلویزیون با پایه
1,351 x 822 x‏ 289 میلی متر
وزن تلویزیون با پایه
21 کیلوگرم
منبع تغذیه
110V ~ 240V, 50/60 Hz
سایر مشخصات
مرورگر وب برخی صفحه های وب را نمی تواند به درستی نشان دهد. و محتوای قابل مشاهده توسط مرورگر وب VIERA، مشمول شرایط زیر است؛ محتوای قابل مشاهده ممکن است در مدل های مختلف تفاوت داشته باشد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم