برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تشک بازی طرح لاک پشت 63530 Activity Gym

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک بازی طرح لاک پشت 63530 Activity Gym کد 13725 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک بازی طرح لاک پشت 63530 Activity Gym یک محصول زیبا و جذاب برای نوزاد شماست.همان طور که در تصویر می بینید طراحی جذاب این تشک بازی به خوبی ذوق و هنر طراحانش را به تصویر کشیده است.علاوه بر این شما می توانید از تشک بازی طرح لاک پشت به عنوان استخر استفاده کنید.بر روی تشک بازی طرح لاک پشت،  چهار عروسک پولیشی از حیوانات دریایی  آویخته شده است. تشک بازی طرح لاک پشت از جنس پلی استر بوده و به همین دلیل مانع از ایجاد حساسیت در کودکان می شود.پیشنهاد می کنم تشک بازی طرح لاک پشت 63530 Activity Gym برای کودک خود خریداری کنید و لحظاتی خوب و لذت بخش را برای او فراهم کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک بازی کودک طرح لاک پشت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو تشک بازی طرح لاک پشت 63530 Activity Gym را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
56 × 11 × 50 سانتی متر
نوع
معمولی
گروه سنی
مناسب برای نوزادان از بدو تولد
موزیکال
نیست
قابلیت شستشو
ندارد
سایر توضیحات
- دارای 30 عدد توپ بازی
- دارای چهار عروسک پولیشی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم