برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تشک بازی موزیکال فیشر پرایس طرح خرس Fisher-Price 754 Musical Bear Play Gym

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک بازی موزیکال فیشر پرایس طرح خرس Fisher-Price 754 Musical Bear Play Gym کد 12521 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک بازی موزیکال فیشر پرایس طرح خرس Fisher-Price 754 Musical Bear Play Gym یک پلی جیم بسیار زیبا و جذاب موزیکال است که می توان با استفاده از آن ساعت ها کودکان را سرگرم نمود.  تشک بازی موزیکال فیشر پرایس قابلیت پخس موسیقی را برای 20 دقیقه مداوم دارد . البته می توان از حالت های دیگر پخش موسیقی که کوتاه تر هستند نیز استفاده کرد. سه ستون بر روی تشک فیشر پرایس نصب می گردد که هر کدام نیز شامل چند عروسک و آویز با طرح های مختلف است تا کودک بتواند از بازی با آنها لذت ببرد. همچنین در بین این عروسک ها و آویزها یک آینه ریال یک دندان گیر و یک جغجغه نیز وجود دارد تا تشک بازی فیشر پرایس را به یک مجموعه ی کامل برای بازی نوزادان و کودکان مبدل سازد. در میان عروسک های این مجموعه یک خرس قطبی یز وجود دارد که موزیکال بوده و بینی اش روشن و خاموش می شود. پلی جیم فیشر پرایس را می توان بدون در نظر گرفتن جنسیت برای کودکان از بدو تولد تا یک سالگی مورد استفاده قرار داد. ستون های پلی جیم فیشر پرایس را می توان جدا کرده و اجازه داد تا کودک  در حالت نشسته با آن بازی کند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک بازی موزیکال فیشر پرایس طرح خرس Fisher-Price 754 Musical Bear Play Gym دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشک بازی موزیکال فیشر پرایس طرح خرس Fisher-Price 754 Musical Bear Play Gym را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
قطر 100 سانتیمتر
گروه سنی
0 تا 12 ماه
موزیکال
هست
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
- ضد حساسیت
- قابل شستشو با ماشین لباسشویی
- دارای آینه ، دندان گیر ، جغجغه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم