برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تشک بازی موزیکال تاینی لاو طرح میمون Tiny Love 572 Musical Monkey Play Gym

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک بازی موزیکال تاینی لاو طرح میمون Tiny Love 572 Musical Monkey Play Gym کد 12520 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک بازی موزیکال تاینی لاو طرح میمون Tiny Love 572 Musical Monkey Play Gym با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردش تجربه ای دریا و ساحل را ایجاد می کند که کودک می تواند ساعتها با آن سرگرم شود. جنس رویه تشک تاینی لاو از پارچه ای مخملی و بسیار نرم تهیه شده است که کاملا ضد حساسیت بوده و به پوست لطیف کودکان آسیبی وارد نمی آورد. بازی در پلی جیم تاینی لاو علاوه بر سرگرم کردن کودک به دلیل درگیر کردن حواس بینایی ، شنوایی و لامسه و همچنین ایجاد تعامل بین حرکات چشم و دست و پا می تواند در تقویت مهارت های کودکان بسیار مفید واقع شود. پلی جیم موزیکال تاینی لاو دارای 4 آویز عروسکی شامل یک میمون موزیکال ، یک دلفین ، یک شیر و یک دندان گیر می باشد که می تواند جهت شناخت رنگها نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این تشک موزیکال دارای یک آینه و یک بالش کوچک نیز می باشد که کلیه وسایل و آویزهای آن قابل جدا می باشند. تشک موزیکال تاینی لاو قابل شستشو بوده و جمع کردن آن نیز بسیار راحت انجام می پذیرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک بازی کودک موزیکال تاینی لاو طرح میمون دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو تشک بازی موزیکال تاینی لاو طرح میمون Tiny Love 572 Musical Monkey Play Gym را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گروه سنی
0 تا 12 ماه
موزیکال
هست
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
- دارای 4 آویز موزیکال و یک آینه
- ضد حساسیت
- قابل شستشو با ماشین لباسشویی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم