برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشک بازی ماستلا طرح پروانه Mastela 5 Butterfly Play Gym

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک بازی ماستلا طرح پروانه Mastela 5 Butterfly Play Gym کد 12517 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک بازی ماستلا طرح پروانه Mastela 5 Butterfly Play Gym یک تشک بازی بسیار زیبا و رنگارنگ به شکل پروانه است که جنس تشک آن 65% از پلی استر و 35% از پنبه می باشد. این تشک بازی ماستلا دارای پنج عروسک پارچه ای  آویز موزیکال می باشد که با اتصال به ستون های تشک به زیبایی حرکت کرده و در جای خود می چرخند. تشک بازی ماسلا دارای بالش نیز هست که می توان سر کودک را بر روی آن قرار داد تا از تماشای رقص پروانه ها لذت ببرد. تشک بازی ماستلا علاوه بر بازی و سرگرمی می تواند به افزایش مهارت های کودک و شناخت او از اطراف پیرامونش ، کمک فراوانی انجام دهد. کودکان را می توان از همان هفته های اول تولد تا زمانی که بتوانند راه برود ، با قرار دادن در تشک های بازی سرگرم نمود. بازی در تشک ماستلا می تواند یک تمرین بسیار خوب برای هماهنگی چشم و دست کودک و همچنین هماهنگی بین حواس شنوایی ، بینایی و لامسه کودک باشد. تشک بازی ماستلا کمتر از یک کیلوگرم وزن داشته و می توان پس از استفاده آن را جمع کرده و در داخل ساک طلقی آن قرار داد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک بازی کودک ماستلا طرح پروانه  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت ارشاکو تشک بازی ماستلا طرح پروانه Mastela 5 Butterfly Play Gym را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
0.9 کیلوگرم
نوع
معمولی
گروه سنی
0 تا 12 ماه
جنس
65% پلی استر - 35% پنبه
موزیکال
هست
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
دارای 5 عروسک موزیکال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم