برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح تریمر بدن و صورت زنانه اندیس Andis 24630 Women Electric Personal Trimmer -Cordless 6-piece Home Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح تریمر بدن و صورت زنانه اندیس Andis 24630 Women Electric Personal Trimmer -Cordless 6-piece Home Kit کد 18142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,442,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح تریمر بدن و صورت زنانه اندیس Andis 24630 Lithium-ion Electric Personal Trimmer -Cordless 6-piece Home Kit یک ابزار شخصی برای اصلاح بدن و صورت بانوان می باشد که توسط برند امریکایی اندیس تولید و عوضه شده است.
تریمر اندیس با دارا بودن تیغه قوی و تیز از جنس استیل ضد زنگ و بدنه سبک و باریکی که دارد کار اصلاح را برای بانوان راحت و ساده می کند وزن آن حدود 250 گرم می باشد . ماشین اصلاح Andis برای استفاده در نواحی بیکینی، دست ها و خط ریش صورت بانوان ابزاری ایده آل محسوب می شود که به راحتی می توانید در منزل از آن استفاده نمایید.
باتری قدرتمند لیتیوم یونی آن قابل شارژ بوده و 90 دقیقه بدون سیم کار می کند همچنین موتور چرخشی آن با تکنولوژی برش مستقیم و با ولتاژ جهانی کار می کند. داخل پکیج شامل شارژر، شانه های اصلاح و روغن اصلاح است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر زنانه Andis  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح تریمر بدن و صورت زنانه اندیس Andis 24630 Lithium-ion Electric Personal Trimmer -Cordless 6-piece Home Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
90 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
مخصوص بانوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم