برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی لندن بیورر Beurer London Digital Scale GS203

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی لندن بیورر Beurer London Digital Scale GS203 کد 16046 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • چند رنگ
نام تجاری:
1,469,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی لندن بیورر Beurer London Digital Scale GS203 از دیگر محصولات بیورر می باشد و همانطور که از اسمش مشخص است، طراحی صفحه شهر لندن می باشد. جنس شیشه ترازوی دیجیتالی لندن GS203 محکم بوده و بیشینه تحمل وزن آن 150 کیلوگرم می باشد و دقت آن تا 100 گرم است. 
واحد های اندازه گیری ترازو Beurer GS203 کیلوگرم، پوند، استون بوده و منبع تغذیه آن باتری سکه‌ای می باشد و همچنین دارای سیستم خاموشی است که پس از پایین آمدن از ترازو، برای صرفه جویی در مصرف، ترازو خاموش می گردد. کف ترازو GS203 بیورر 4 پایه پلاستیکی قرار داده شده است تا هنگام استفاده از ترازو روی سطوحی مانند سرامیک، سر نخورد. از دیگر ویژگی های ترازو دیجیتالی GS203 نشانگر وزن بیش از حد است که وقتی وزنی بیش از 180 کیلوگرم روی ترازو قرار گیرد، دستگاه هشدار می‌دهد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ ترازو دیجیتال لندن بیورر GS203 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتالی لندن Beurer London Digital Scale GS203 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازو دیجیتالی لندن بیورر Beurer London Digital Scale GS203 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازو دیجیتال اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم