برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS21

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS21 کد 10173 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS21 یکی دیگر از طراحی های بی نظیر شرکت بیورر است که با شیشه و چوب ساخته شده و دارای صفحه نمایش واضح و خوانا می باشد. ترازو دیجیتالی GS21 دارای دقت بالا بوده و می توان گفت یک ترازوی با کیفیت است که فروش بالایی داشته است.
بیورر شرکتی است که در زمینه محصولات مختلف خانگی و شخصی در بازار حرف اول را می زند و دارای ویژگی های خوب بسیاری می باشد. ترازو دیجیتال حمامی GS21 بیورر قابلیت اندازه گیر وزن تا 180 کیلوگرم را با دقت 100 گرم داشته و با قرار گیری روی صفحه به سرعت روشن شده و قابل استفاده می باشد و تنها کافیست وزن اندازه گیری شده را از روی نمایشگر مشاهده نمایید. این ترازو قادر به نمایش وزن با سه واحد مختلف کیلوگرم، پوند و استون (سنگ) است که توسط دکمه فشاری پشت دستگاه امکان انتخاب واحد مورد نظر برای شما وجود دارد. همچنین دستگاه GS21 جهت صرفه جویی در مصرف باتری دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و با برداشته شدن وزن از روی صفحه یا ثابت شدن آن پس از چند ثانیه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتال Beurer Digital Scale GS21 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازو دیجیتال بیورر Beurer Digital Scale GS21 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم