برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتال بیورر Beurer BMI Digital Scale PS45

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتال بیورر Beurer BMI Digital Scale PS45 کد 10169 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتال بیورر Beurer BMI Digital Scale PS45 دارای ویژگی هایی از قبیل: حافظه برای 10 کاربر، خاموشی خودکار برای صرفه جویی در مصرف باتری، دقت بالا و صفحه نمایش با وضوح بالا و خوانا بوده و برای مصرف خانواده با توجه به زیبایی طراحی ظاهری می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. داشتن ترازو یکی از مواردی است که در هر خانواده مزایای زیادی دارد و ترازوهای بیورر به دلیل داشتن کیفیت بالا و سابقه درخشان این برند از مزایای دیگر خرید این محصول است. به کمک این ترازو می توانید با اندازه گیری وزن و وارد کردن اطلاعات مربوط به قد (100 تا 220 سانتی متر)، سن (10 تا 100 سال)، جنسیت (زن یا مرد) و میزان فعالیت بدن (1 تا 5) میزان BMI یا شاخص توده بدنی را اندازه گیری نمایید، حافظه دستگاه دارای 5 مکان ذخیره سازی نتایج برای 10 کاربر مختلف را دارد. 
ترازو حمامی PS45 بیورر دارای سیستم روشن شدن سریع بوده و فورا آماده به کار می گردد و تنها کافیست روی ترازو ایستاده تا دستگاه روشن شود و وزن اندازه گیری شده را روی نمایشگر نمایش دهد. این ترازو قادر به نمایش وزن با سه واحد کیلوگرم، پوند و استون می باشد که توسط دکمه پشت دستگاه می توان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید. از ویژگی های دیگر دستگاه PS45 قابلیت نمایش زمان و دمای محیط می باشد، برای تنظیم ساعت کافیست دکمه set را 3 ثانیه نگه داشته و به کمک کلیدهای جهت دار ساعت و دقیقه را تنظیم نمایید و سپس دوباره دکمه set را بفشارید.
منبع تغذیه ترازو PS45 سه باتری قلمی بوده و جهت صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار است و با برداشتن وزن از روی صفحه پس از 15 ثانیه، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. برای اندازه گیری دقیق تر بهتر است ترازو را روی سطحی صاف و محکم قرار دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتال Beurer BMI Digital Scale PS45 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتال بیورر Beurer BMI Digital Scale PS45 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم