برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale PS07

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale PS07 کد 10167 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • نقره ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale PS07 برای استفاده در منزل برای خانواده بسیار مناسب است. حداکثر وزن قابل تحمل توسط این ترازو 150 کیلو گرم بوده و با 100 گرم دقت یکی از بهترین ترازوهای دیجیتالی است. داشتن وزن ایده‌آل آرزوی اکثر افراد است چون وزن ایده‌آل، خوش اندامی و پس از آن حس خوب زیبا بودن را به فرد می‌ بخشد. رسیدن به وزن مناسب و یا نگه داشتن وزن در اندازه‌ ی مشخص، کار بسیار سختی است و به اندازه گیری مداوم نیاز دارد.
ابزاری که از گذشته تا کنون برای کنترل وزن در دسترس همه ی ما قرار گرفته، دستگاه ترازو است. با داشتن ترازوی دیجیتالی بیورر PS07 که یکی از بهترین برندهای بازار است می توانید در منزل با کمترین فضای ممکن از آن استفاده کنید. با ترازوی دیجیتالیPS07 امکان تبدیل واحدهای مختلف وجود دارد و شما می توانید مواد دیگری را نیز با آن وزن کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ترازوی دیجیتالی بیورر PS07 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی دیجیتالی Beurer Digital Scale PS07 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی دیجیتالی بیورر Beurer Digital Scale PS07 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی دیجیتال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم