برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی لتو پلاس EF972

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی لتو پلاس EF972 کد 14070 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,251,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی لتو پلاس EF972 یک از کابردی ترین وسایلی است که میتواند در حفظ تعادل و سلامتی بدن به شما کمک کند. برند لتو چندین قابلیت را به صورت یکجا در این مدل جای داده تا با تولید محصولی کارآمد بتواند به سلامتی و تناسب اندام شما کمک بیشتری نماید.
ترازوی لتو دارای ظاهری زیباست که بر روی آن یک شیشه ضخیم حرارت دیده قرار داده شده است .این ترازو حداکثر وزن 150 کیلوگرم را تحمل میکند و وزن شما را با دقت 100 گرم اندازه گیری مینماید. لتو دارای پایه های پهن و پلاستیکی هستند تا به خوبی روی زمین چفت شده و از حرکت آن جلوگیری کنند، با این تدبیر میزان خطای اندازه گیری کم شده و وزن با دقت بیشتری سنجیده می شود.
ترازوی لتو دارای حافظه داخلی است و شما میتوانید برای 12 کاربر پروفایل جداگانه تعریف نمایید. این ترازوی جالب میزان آب بدن، استخوان، عضله و چربی را نیز برای شما اندازه خواهد گرفت تا بتوانید با داشتن اطلاعات دقیق یک رژیم غذایی مناسب را برای خود انتخاب کنید.
از دیگر ویژگی های لتو میتوان به خاموش شدن اتوماتیک، نشانگر اتمام باتری و سنجش میزان کالری مورد نیاز بدن اشاره کرد. لتو با قرار دادن همه این امکانات در یک دستگاه، شما را از خرید ترازوی جدید و هزینه اضافی بی نیاز کرده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ترازو دیجیتالی لتو پلاس EF972 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ترازو دیجیتالی لتو پلاس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ترازو دیجیتالی ارشاکو ترازو دیجیتالی لتو پلاس EF972 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم
سیستم خاموشی خودکار
دارد
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
دارد
بیشترین وزن قابل تحمل
150 کیلو گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,796,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil کد 19909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم