برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو آشپزخانه دیجیتالی بیورر Beurer Kitchen Scale DS61

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو آشپزخانه دیجیتالی بیورر Beurer Kitchen Scale DS61 کد 10112 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو آشپزخانه دیجیتالی بیورر Beurer Kitchen Scale DS61 با ویژگی های بی نظیری که دارد می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای استفاده حرفه ای در خانه و آشپزخانه باشد. آشپزی هوشمندانه و رژیمی با دانستن کالری غذاها، مناسب ورزشکاران، عموم مردم یا افرادی که قند خون (دیابت) دارند، شامل مقادیر 950 نوع غذا و 50 حافظه اضافی جهت ذخیره سازی های آتی شما (یعنی کتابچه بی نظیر ارزش غذایی آنچه لازم داریم)، نمایش واحد غذایی به: کیلو کالری - کیلوژول - چاقی - تکه نان -  پروتئین - کربوهیدرات  - کلسترول، جایگاه 99 تایی حافظه، نمایشگر شفاف و اطلاعات مناسب، نمایشگر LCD خوانا با ابعاد بزرگ 60 در 45 سانتی متر با بزرگی ارقام حدود 13 میلی متر، ظرفیت تا 5 کیلوگرم، با خطای 1 گرم، عملکرد تارا برای توزین، کلید خاموشی خودکار، نمایشگر بار بیش از حد (وزن اضافی)، از جمله ویژگی هایی است که می توان برای ترازوی بیورر نام برد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازوی آشپزخانه دیجیتالی Beurer Kitchen Scale DS61 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازوی آشپزخانه دیجیتالی بیورر Beurer Kitchen Scale DS61 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی آشپزخانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
عرض 170- عمق 230- ارتفاع 25 میلی‌متر
وزن
0.53 کیلوگرم
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
گرم و اونس
نمایشگر
LCD
منبع تغذیه
باتری
بیشترین وزن قابل تحمل
5 کیلوگرم
قابلیت تنظیم صفر
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- امکان اندازه‌گیری کیلوکالری، انرژی، کربوهیدرات، کلسترول، چربی و ...- دارای 3 باتری نیم‌قلمی- قابلیت خاموشی خودکار بعد از حدود 180 ثانیه- دارای عملکرد تارا (وزن کشی بدون محاسبه وزن ظرف)قابلیت اندازه گیری گرم , اونس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم