برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو آشپزخانه بیورر Beurer Kitchen Scale KS28

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو آشپزخانه بیورر Beurer Kitchen Scale KS28 کد 10104 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو آشپزخانه بیورر Beurer Kitchen Scale KS28 بسیار زیبا و کاربردی در محیط آشپزخانه است. طراحی مناسب و شیک با ظرفیت حداکثری 5 کیلوگرم و دقت 1گرم است. می توانید با نمایشگر شیشه ای به راحتی وزن مواد را بخوانید. با ترازوی آشپزخانه بیورر KS28 می توانید وزن مواد را بدون در نظر گرفتم وزن ظرف آن ها اندازه بگیرید. ترازو آشپزخانه KS28 یکی از بهترین لوازم کاربردی در آشپزخانه است و دارای عملکرد خاموشی خودکار می باشد. 
ترازو Beurer KS28 قابلیت وزن کردن مواد با واحد های مختلفی همچون گرم، پوند و اونس را دارد که می توان به کمک کلید فشاری تعبیه شده پشت دستگاه نوع واحد مورد نظر خود را تنظیم کنید. ویژگی حائز اهمیت این ترازو قابلیت وزن کردن مواد مختلف به صورت پشت سرهم می باشد، برای این منظور کافیست دستگاه را توسط کلید on/off/tara روشن کرده تا پس از 3 ثانیه عدد صفر روی نمایشگر ظاهر شود سپس ظرف خالی را روی پایه قرار دهید و دوباره همان کلید را بفشارید تا وزن ظرف صفر شود، در این حالت می توانید مواد غذایی را پشت سر هم اضافه نموده و پس از هر مرحله برای صفر کردن کلید مربوطه را دوباره بفشارید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو آشپزخانه Beurer Kitchen Scale KS28 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ترازو آشپزخانه بیورر Beurer Kitchen Scale KS28 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازوی آشپزخانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دقت اندازه‌گیری (خطا)
1گرم
قابلیت تنظیم صفر
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
ظرفیت حداکثری 5 کیلوگرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم