برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پودر پرپشت کننده مو و اسپری پمپاژ پودر Infinity Hair Building Fibers Hair & Hair Loss for Women & Men Appearance Of Thicker

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو و اسپری پمپاژ پودر Infinity Hair Building Fibers Hair & Hair Loss for Women & Men Appearance Of Thicker کد 9397 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو و اسپری پمپاژ پودر اینفینیتی Infinity Hair Building Fibers Hair & Hair Loss for Women & Men Appearance Of Thicker برای افرادی که موهای کم پشت و یا تنک دارند، موهای نازک شده که زیبایی موها را کم کرده اند، با استفاده از پودر پرپشت کننده می توانید موهایی ضخیم و پرپشت و زیبا داشته باشید. پودر پرپشت کننده به تارهای مو می چسبد و باعث ضخیم  و پر شدن موها می شود. این پودر با عرق و باد از بین نمی رود و در عوش می توانید با شامپو به راحتی شسته و پاک کنید. برای اسپری کردن پودر های پرپشت کننده بر روی موها می باشد با استفاده از این دستگاه پمپاژ به راحتی می توانید موهای خود را اسپری کنید . این محصول شامل یک پودر پرپشت کننده مو 14 گرمی و یک اسپری پمپاژ پودر می باشد. رنگهای موجود برای این پودر رپپشت کننده برا موها با رنگ :

قهوهای مایل به سرخ،   سیاه،   بلوند تیره، قهوه ای تیره،   خاکستری،   بلوند روشن،  قهوه ای روشن،   قهوه ای متوسط،   سفید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پودر پرپشت کننده مو و اسپری پمپاژ پودر Infinity Hair Building Fibers Hair & Hair Loss for Women & Men Appearance Of Thicker دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پودر پرپشت کننده مو و اسپری پمپاژ پودر Infinity Hair Building Fibers Hair & Hair Loss for Women & Men Appearance Of Thicker  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم