برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لاک تقویت ناخن اسنس مدل اکس اکس ال Essence XXL Nail Thickener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لاک تقویت ناخن اسنس مدل اکس اکس ال Essence XXL Nail Thickener کد 4155 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لاک تقویت ناخن اسنس مدل اکس اکس ال به صورت محلول و با کیفیتی بالا برای تقویت ناخن های شما توسط شرکت اسنس تولید و عرضه شده است . از جمله ویژگی های محصول XXL باعث استحکام و تقویت ناخن های شکننده و خشک می شوید . لاک XXL با فرمولاسیون اکریلیک ویژه ای که دارد باعث خشک شدن سریع لاک های ناخن شما می شود و همچنین ماندگاری لاک بر روی ناخن های شما نیز افزایش می یابد و برای شما ناخن هایی درخشنده و زیبا و جذاب را به ارمغان می آورد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لاک تقویت ناخن اسنس مدل اکس اکس ال Essence XXL Nail Thickener  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  لاک تقویت ناخن اسنس مدل اکس اکس ال Essence XXL Nail Thickener را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تقویت کننده ناخن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
ویتامین
ندارد
سایر توضیحات
- تقویت و استحکام بخشیدن به ناخن‌های خشک و شکننده- با فرمولاسیون اکریلیک ویژه- خشک شدن سریع- افزایش ماندگاری و درخشش لاک ناخن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم