برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محلول رقیق کننده لاک ناخن ماوالا مدل تینر Mavala Thinner For Nail Polish

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول رقیق کننده لاک ناخن ماوالا مدل تینر Mavala Thinner For Nail Polish کد 4139 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

از جمله مشکلاتی که برای ناخن خانم ها ممکن است پیش بیاید این است که لاک ناخن در اثر عدم استفاده در زمان طولانی و یا مجاورت با هوا خشک و یا غلیظ می شود که در این صورت نه می توان آن را دور انداخت و نه در این شرایط قابل استفاده می باشد . لاک ها در زمان طولانی غلیظ می شوند که باید در این مواقع از یک رقیق کننده استفاده کرد حلالی که با حل کردن رنگ ها از دیواره ی شیشه و به مرکز لاک بیاورد و لاک را رقیق کند . استفاده از استون به عنوان رقیق کننده برای مدت کوتاهی جواب می دهد اما به دلیل داشتن آب در ترکیباتش باعث فاسد شدن لاک می شود 
تینر و یا محلول رقیق کننده لاک ناخن ماوالا بدون کاهش در کیفیت لاک این مشکل را حل نموده است و باعث افزایش عمر لاک نیز می شود و چون در ترکیباتش استون ندارد باعث خشکی ناخن ها نیز نمی شود
محصول ماوالا با برگرداندن غلظت استاندارد لاک، ماندگاری بیشتر آن بر روی ناخن را نیز آسان تر می‌کند و برای انواع لاک‌ها، محلول‌های محافظتی و مراقبتی ناخن قابل استفاده است.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول رقیق کننده لاک ناخن ماوالا مدل تینر Mavala Thinner For Nail Polish را با قیمت متاسب برای شما محیا نموده است تا از خرید عطری اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
حجم
10 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
- نحوه‌ی استفاده: 1 تا 2 قطره از محلول را داخل لاک ریخته و 20 دقیقه صبر کنید سپس لاک قابل استفاده است
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم