برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی Oral-B interspace

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی Oral-B interspace کد 21698 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
1,979,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی Oral-B interspace سازگار با دسته همه مسواک های اورال بی به جز سری IO است که با نفوذ در بین دندان آن قسمتهای از دندان را که دسترسی سخت است تمیز می کند و مانع پوسیدگی بین دندانی می شود و از بوی بد دهان جلوگیری می کند.از ویژگی های سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی  می توان به حرکت چرخشی در دو جهت اشاره کرد که برای تمیز کردن بین دندان ها و اطراف دندان مانند بریج ها، تاج ها و مناطق سخت می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو سری یدک مسواک برقی اورال بی بین دندانی Oral-B interspace را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خریدسری یدکی مسواک برقی بزرگسال اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
سری یدک
نوع حرکت
چرخشی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم