برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل ترمیم کننده بنزوئیل پراکسید Benzoyl Peroxide Gel 1%

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل ترمیم کننده بنزوئیل پراکسید Benzoyl Peroxide Gel 1% کد 21482 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل ترمیم کننده بنزوئیل پراکسید Benzoyl Peroxide Gel 1% مناسب برای انواع پوست برای بهبود علائمی مانند جای جوش، جای لک پسوریازیس و ترمیم سوختگی بعد از لیزر است.

محصولات بنزوئیل پراکسید معمولاً برای درمان آکنه خفیف تا متوسط ​​استفاده می شود. هنگامی که برای درمان آکنه استفاده می شود، بنزوئیل پراکسید با کاهش میزان باکتری های مولد آکنه و با خشک شدن و لایه برداری پوست عمل می کند. برخی از مارک ها برای درمان بیماری پوستی خاصی به نام روزاسه استفاده می شوند. بنزوئیل پراکسید ممکن است به کاهش علائم ناشی از روزاسه، مانند جوش‌ها و برآمدگی‌های روی صورت کمک کند. ممکن است سازنده مواد را تغییر داده باشد مصرف نامناسب محصول می تواند به شما آسیب برساند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی ژل ترمیم کننده بنزوئیل پراکسید 1% دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید

فروشگاه اینترنتی کرم ترمیم کننده ارشاکو ژل ترمیم کننده بنزوئیل پراکسید Benzoyl Peroxide Gel 1% را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ترمیم کننده اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ترمیم کننده
حجم
30 گرم
مناسب برای
انواع پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم