برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما ISIS Pharma Unitone 4

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما ISIS Pharma Unitone 4 کد 21281 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,343,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما ISIS Pharma Unitone 4 تولید بیش از حد ملانین را که مسئول ایجاد لکه های رنگدانه است کاهش می دهد و از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری می کند و همچنین ملانین از پیش ساخته شده را از سطح پوست و سلول های مرده به آرامی لایه برداری می کند و درخشندگی پوست را افزایش می دهد.

کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما 4یک کرم شب است که به کاهش و جلوگیری از پیدایش لکه های تیره ناخوشایند کمک می کند. چگونه از آن استفاده کنیم؟ در کل صورت از Unitone 4 White در شب برای کل صورت خود به مدت یک تا سه ماه استفاده کنید.

ترکیبات محصول : AQUA (آب)، سیکلوپنتازیلوکسان، پروپیلن گلیکول، اسید گلیکولیک، دیوینیل دی متیکون/دی متیکون کوپلیمر، کلرید سدیم، اسکوربیل، تترا ایزوپالمیت، فنوکسی اتانول، کوجیک اسید، متیل پارابن، متابی سولفیت سدیم، سولفیت سدیم، عطر (رایحه)، سیکلوتتراسیلوکسان، بوتیل پارابن، اتیل پارابن، پروتیل پارابن، پروتیل پارابن، ایزوبوتیل پارامالپارابن لیمونن، هیدروکسی ایزوهگزیل، 3 سیکلوهگزن کربوکسالدهید، آلفا ایزومتیل IONONE

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کرم ضد لک ارشاکو کرم ضد لک یونیتون آیسیس فارما ISIS Pharma Unitone 4 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد لک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست لکه دار
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
بدون بو
عملکرد
ضد لک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم