برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم ترمیم کننده و ضد التهاب بایودرما (بیودرما) سن سی بیو ای آر Bioderma Sensibio AR

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ترمیم کننده و ضد التهاب بایودرما (بیودرما) سن سی بیو ای آر Bioderma Sensibio AR کد 20929 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,458,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ترمیم کننده و ضد التهاب بایودرما (بیودرما) سن سی بیو ای آر Bioderma Sensibio AR به عنوان یک ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست شناخته می شود که قابلیت آبرسانی به پوست را دارد و قرمیزی پوست را کم خواهد کرد.

به دلیل مواد اصلی سازنده کرم ضد التهاب بایودرما می تواند روی بالا رفتن مقاومت رگ ها اثر گذاشته و مانع از ایجاد التهاب شود. پوست دارای التهاب به صورت قرمز و حساس می شود که کرم ترمیم کننده سنسیبیو تاثیر مستقیم روی این عوامل دارد و آن ها را از بین خواهد برد.

هیچ گونه عطر و رنگی در کرم بیودرما سن سی بیو ای آر استفاده نشده است که برای استفاده تمام سنین مناسب خواهد بود و ساخت کشور فرانسه است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ترمیم کننده و ضد التهاب بایودرما سن سی بیو ای آر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کرم ترمیم کننده ارشاکو کرم ترمیم کننده و ضد التهاب بایودرما (بیودرما) سن سی بیو ای آر Bioderma Sensibio AR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ترمیم کننده اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
40 میلی لیتر
مناسب برای
انواع پوست در تمامی سنین
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,495,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست گوجی هندلز گاردن ساخت روسیه Goji Cream Hendel's Garden Revitalizing Cream کد 12528 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاک کننده آرایش میسلار واتر بایودرما (بیودرما) سبیوم پوست تا مختلط چرب Bioderma Sebium H2O Solution to Oily Skin کد 19716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم