برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو ای سی ام نووفن انرژایزینگ ضد ریزش مو فرانسوی Acm Novophane Energizing Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو ای سی ام نووفن انرژایزینگ ضد ریزش مو فرانسوی Acm Novophane Energizing Shampoo کد 20922 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو ای سی ام نووفن انرژایزینگ ضد ریزش مو فرانسوی Acm Novophane Energizing Shampoo برای کنترل و درمان ریزش مو طراحی شده است که بعد از استفاده ریزش مو ها کنترل می شود و رشد بهتری خواهند داشت. با بالا بردن سرعت گردش خون در ریشه مو رشد را بیش تر می کند که برای مو های مختلف مناسب است.

شامپو ای سی ام نووفن خارجی قوی ساخت کشور فرانسه است و برای خانم و آقایان قابل استفاده است. به دلایل مختلف مورد دچار ریزش می شود که در این حالت شامپوی ای سی ام فرانسوی کمک خواهد کرد بتوان اثرات ریزش مو را از بین برد.

در شامپو ای سی ام انرژایزینگ قوی خارجی ویتامین های مختلفی استفاده شده که می تواند در تقویت مو ها تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و مو های ضعیف و شکننده را ترمیم کند. روش استفاده به این صورت است که مقدار معینی از شامپو را روی مو های مرطوب ماساژ دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو ای سی ام نووفن انرژایزینگ ضد ریزش دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شامپو ارشاکو شامپو ای سی ام نووفن انرژایزینگ ضد ریزش مو فرانسوی Acm Novophane Energizing Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید شامپو ضد ریزش اصل  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص بزرگسالان
مخصوص
موهای معمولی
مناسب برای
بانوان و آقایان
حجم
200 میل
ویتامین
دارد
عصاره
ندارد
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم