برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده مو بدون سولفات Beauty Care Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده مو بدون سولفات Beauty Care Shampoo کد 20863 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
218,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده مو بدون سولفات Beauty Care Hair Fortifying Shampoo از جمله محصولات مراقبت مو به حساب می آید که برای شست و شوی سر مناسب می باشد. این محصول در ایران  با فرمول بسیار خاص طراحی شده است تا کسانی که مو های آسیب دیده، کم حجم و نازک دارند از این محصول استفاده نمایند.

شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده برای افراد مختلف قابل استفاده است و خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده نمایند. شامپو Beauty Care Hair  Fortifying Shampoo در بسته بندی مناسب با حجم 200 میلی لیتر به بازار عرضه شده است. نکته بسیار مهم در این شامپو نداشتن سولفات است که آسیبی به مو وارد نمی کند و برعکس آن را تقویت خواهد کرد که مانع از ریزش مو در افراد خواهد شد.

ویژگی های دیگری که شامپو بیوتی کر بی سی دارد این است که به عنوان یک آبرسان، تغذیه کننده و ترمیم کننده مو عمل خواهد کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده مو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شامپو ارشاکو شامپو بیوتی کر بی سی تقویت کننده مو بدون سولفات Beauty Care Hair  Fortifying Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص بزرگسال
مخصوص
موهای آسیب دیده، نازک و کم حجم
مناسب برای
آقایان و بانوان
حجم
200 میلی لیتر
کشور سازنده
ایران
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم