برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قرص جوانساز ایمدین پرایم رینیو وال 50 سال به بالا IMEDEEN Prime Renewal

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قرص جوانساز ایمدین پرایم رینیو وال 50 سال به بالا IMEDEEN Prime Renewal کد 20861 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,935,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قرص جوانساز ایمدین پرایم رینیو وال 50 سال به بالا IMEDEEN Prime Renewal قوی ترین فرمول مراقبت از پوست ضد پیری برای افراد 50 سال به بالا است که برای سیستم های دفاعی پوست که با افزایش سن کاهش یافته اند ساخته شده است. که معمولا توسط افراد بالای 50 سال استفاده می‌شود، تمام قوت‌ها و مواد تشکیل دهنده  قرص ایمدین تایم پرفکشن Time Perfection را در خود جای داده است، اما با ترکیبی از BioMarine و ترکیبی از عصاره چای و ویتامین E برای محافظت بیشتر از سلول‌های پوست در برابر اکسیداسیون دارد.

از ویژگی های قرص جوانساز ایمدین  50 سال به بالا  این است که مکمل جوانسازی پوست و از بین برنده چین و چروک پوست است که قدرت آبرسانی، صاف کننده و نرم کننده پوست می باشد و کلاژن ساز است و همچنین مناسب برای خانم ها در دوران یائسگی است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قرص جوانساز ایمدین پرایم رینیو وال Prime Renewal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قرص مکمل ارشاکو قرص جوانساز ایمدین پرایم رینیو وال 50 سال به بالا IMEDEEN Prime Renewal را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قرص مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قرص
کاربرد
جوانساز
حجم
120 عدد
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
چای
کشور سازنده
اسکاندیناوی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم