برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو ضد سبوره کلوران گزنه برای موهای چرب Klorane Shampooing

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو ضد سبوره کلوران گزنه برای موهای چرب Klorane Shampooing کد 20838 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو ضد سبوره کلوران گزنه برای موهای چرب Klorane Shampooing 400 میل
نام تجاری:
1,794,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو ضد ریزش مو کلوران گزنه ضد سبوره Klorane Shampooing شامپو کاهش دهنده چربی با عصاره گزنه سفید است که برای کمک به تنظیم ملایم سبوم اضافی و پاکسازی پوست چرب طراحی شده است.پایه پاک کننده متعادل کننده آن غنی شده با عصاره ارگانیک گزنه، پوست سر را تمیز کرده و سبوم اضافی را برای موهای سالم و پوست سر تمیز کاهش می دهد.برای موهای چرب مناسب است و رایحه ای تازه و سبک دارد.ساخت فرانسه است.

موها به دلیل سبوم ترشح شده توسط غدد چربی پوست سر چرب می شوند، ماده ای که به محافظت از آن در برابر خشکی مویرگ ها کمک می کند. با این حال، تولید بیش از حد سبوم می تواند موها را کدر و حجم کمتری کند و ظاهری نامرتب را به شما القا کند. این فعالیت بیش از حد غدد چربی می تواند به دلیل عوامل داخلی (تغییرات هورمونی، استرس) یا عوامل خارجی مانند روتین بد شستشوی مو باشد. از طرفی موهای صاف و نازک بیشتر با این مشکل مواجه می شوند.با این حال، می توان با اصلاح اقدامات ساده روزانه مانند محدود کردن آب گرم هنگام شستن موهای خود یا اجتناب از مالیدن آن با حوله، اثرات آن را کاهش داد. علاوه بر این، استفاده از شامپوهای قابض یا ضد سبورئیک بدون سیلیکون یا پارابن، همراه با لایه برداری پوست سر هر 15 روز، به تثبیت این ناحیه کمک می کند و در نتیجه از باقی ماندن اضافی آن جلوگیری می کند. در نهایت توصیه می شود رژیم غذایی غنی از ویتامین های گروه B داشته باشید و از موهای خود مراقبت کنید تا از تحریک پوست سر جلوگیری کنید و آن را سالم نگه دارید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو ضد ریزش مو کلوران گزنه ضد سبوره دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شامپو ضد ریزش ارشاکو شامپو ضد ریزش مو کلوران گزنه ضد سبوره Klorane Shampooing را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو ضد ریزش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
ضد سبوره
مناسب برای
موهای چرب
حجم
400 میل
عصاره
دارد
نوع عصاره
گزنه
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم