برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست دو عددی مسواک برقی اورال بی پرو 3 Oral-B pro3 3900 Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی مسواک برقی اورال بی پرو 3 Oral-B pro3 3900 Electric Toothbrush کد 20186 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,421,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی پرو 3 دو عددی Oral-B pro3 3900 Electric Toothbrush از بهترین مسواک های موجود و مورد تایید دندان پزشکان است که دارای قابلیت سفید کنندگی سطوح دندان ها را دارد و باعث برطرف کردن پلاک های دندانی می شود و دارای زاویه 16 درجه ای موها برای تمیزی جداگانه دندان ها است که باعث تمیز کردن سه بعدی دندان ها در تمامی سطوح حتی قسمت های عمیق بین دندانی می شود (تکنولوژی حرکتی چرخشی-نوسانی و نبضی 3D دارد.) و برای جلوگیری از فشار بیش از اندازه به دندان دارای سنسور فشار 360 درجه ای است. مسواک Oral-B pro3 3900 دارای 3 مود روزانه، حساس و سفید کننده است و همچنین قابلیت تعویض سری ها (سازگار با سری یدک مدل floss action، 3D White،Sensitive clean ،Trizone) را دارد که شامل سری کراس اکشن و  سری حساس و بدنه ضدآب است.منبع تغذیه باطری شارژی است که با شارژ کامل 12ساعت حدود 56 دقیقه کار می کند (هر بار شارژ کامل برابر 2 هفته استفاده) این مسواک قابلیت از بین بردن صد درصد پلاک های دندانی را دارد و مجهز به تایمر 2 دقیقه ای و دارای سرعت چرخش در دقیقه 8800، سرعت لرزش در دقیقه 40000 است.

اقلام همراه

  • دو دسته مسواک برقی سفید و مشکی
  • دوعدد سری مسواک
  • یک عدد پایه شارژ
  • دفترچه راهنما

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک اورال بی pro3 3900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی پرو 3 Oral-B pro3 3900 Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
نوع حرکت
چرخشی-نوسانی و نبضی 3D
سرعت چرخش در دقیقه
در دقیقه 8800
سرعت لرزش در دقیقه
در دقیقه 40000
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
2 دقیقه ای
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
دارد
مدت زمان شارژ باتری
12ساعت
مدت زمان شارژدهی باتری
56 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم