برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی کراس اکشن ویتالیتی 100 Oral B Vitality 100 White Criss Cross Electric Rechargeable

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی کراس اکشن ویتالیتی 100 Oral B Vitality 100 White Criss Cross Electric Rechargeable کد 20180 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • مشکی
نام تجاری:
2,528,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی کراس اکشن ویتالیتی 100 آبی Oral B Vitality 100 White Criss Cross Electric Rechargeable دارای تکنولوژی 2D شامل حرکت نوسانی و چرخشی است که سری قابل جدا شدن دارد و سازگاری با سری های مختلف اورال بی می باشد و می توانید با گذر زمان به جای تعویض مسواک فقط سری را عوض کنید. برای تمیز شدن قسمت های مختلف دندان موهای روی سری با زاویه 16 درجه قرار گرفتن و بهترین عملکرد تمیزی اجرا می کنند و همچنین برای کمک به برنامه ریزی بیشتر برای زمانبندی می توانید از تایمر مسواک استفاده کنید تایمر 2 دقیقه ای است.منبع تغذیه باتری قابل شارژ  است که با 10 ساعت شارژ برابر 6-5 روز استفاده انجام می شود.
نکته مهم در زمان استفاده از مسواک تعویض 3الی 4 ماه سری برای بهداشت بیشتر دهان و دندان است.از ویژگی های قابل ذکر برطرف کردن پلاک های دندانی و جلوگیری از پوسیدگی دندان است و قابلیت پاک کنندگی عمیق بین دندان ها را دارد چرخش با سرعت 7600 دور دقیقه دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک برقی اورال بی کراس اکشن ویتالیتی 100 آبی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی کراس اکشن ویتالیتی 100 آبی Oral B Vitality 100 White Criss Cross Electric Rechargeable را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
نوع حرکت
2D شامل حرکت نوسانی و چرخشیر
سرعت چرخش در دقیقه
7600 دور در دقیقه
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
2 دقیقه ای
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
دارد
مدت زمان شارژدهی باتری
5 تا 7 روز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم