برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قرص ویتامین سنتروم ادونس مخصوص افراد بالا 50 سال Centrum Advance 50+ Multivitamin

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قرص ویتامین سنتروم ادونس مخصوص افراد بالا 50 سال Centrum Advance 50+ Multivitamin کد 19694 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 30 عدد
  • 100 عدد
نام تجاری:
1,389,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قرص ویتامین سنتروم ادونس مخصوص افراد بالا 50 سال Centrum Advance 50+ Multivitamin یکی از بهترین محصولات برند Centrum است و خود برند رتبه اول در فروش مکمل های مولتی ویتامین و مولتی مینرال در جهان است.Centrum Advance 50+ سطوح ویتامین‌ها و مواد معدنی کلیدی را تنظیم می کند تا از نیازهای در حال تغییر سلامتی شما پشتیبانی کند.
ویژگی های قابل ذکر شامل ویژه برای بزرگسالان 50+، سطوح ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی را تنظیم می کند،به پشتیبانی از نیازهای در حال تغییر سلامتی شما کمک می کند.یک مکمل مولتی ویتامین/مولتی مینرال جامع و متعادل از A تا Z است.محتوای کارتن محتوای انرژی، پروتئین، کربوهیدرات، قند و چربی ناچیز،عاری از رنگ های مضر، گلوتن، گندم و مخمر است.

از دوز روزانه تجاوز نکنید (روزانه یک قرص با یک لیوان آب ترجیحا همراه غذا مصرف شود.)

در ویدیو زیر نباکسینگ با جعبه گشایی قرص ویتامین سنتروم ادونس مخصوص افراد بالا 50 سال Centrum Advance 50+ Multivitamin را مشاهده می نماید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قرص ویتامین سنتروم advance+ 50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کپسول مکمل ارشاکو قرص ویتامین سنتروم ادونس مخصوص افراد بالا 50 سال Centrum Advance 50+ Multivitamin را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قرص
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
انواع ویتامین مورد نیاز روزانه افراد 50 سال به بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم