برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج عقربه ای رومیزی و دیواری امسیگ EmsiG SF10

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج عقربه ای رومیزی و دیواری امسیگ EmsiG SF10 کد 19577 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,452,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج عقربه ای رومیزی و دیواری امسیگ EmsiG SF10 Sphygmomanometer دارای طراحی ارگونومیک XXXL Display صنعتی با کیفیت و دقت بالا است که به علت دقت بالا و سخت بودن کار نسبت به موارد دیجیتالی مناسب برای مصارف بیمارستانی و مطب و افراد حرفه ای است و از مانومتر با کیفیت و با دوام برخوردار است.
فشارسنج امسیگ EmsiG SF10 پمپاژ و تخلیه هوا به صورت حرفه ای و شیر تخلیه فنردار پیچی به همراه صفحه نمایش خوانا و بسیار بزرگ دارد ، همچنین پوار از جنس لاتکس بدون ایجاد حساسیت دارد در کل پوار و کاف (کاف نایلونی با حلقه) دارای متریال داخلی و طول عمر بالا و سازگار با محیط زیست هستند و مجهز به شیلنگ مارپیچ کاف و سبد نگهدارنده کاف در پشت می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج عقربه ای امسیگ SF10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشارسنج عقربه ای رومیزی و دیواری امسیگ EmsiG SF10 Sphygmomanometer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج عقربه ای اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
مشخصات فنی
نوع کاربری
حرفه ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم