برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدیل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدیل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Men کد 17960 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد بسته 3 تایی
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
8,101,000 تومان
%4 تخفیف
7,751,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(108 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Men برای کمک به درمان ریزش مو، حفظ تراکم مو و رشد مجدد موهای برای دوره ی سه ماهه است.

با ترکیب 5٪ ماینوکسیدیل ساخته شده ، درمان سریع رشد مو و رشد مجدد مو های ریخته با قدرت اضافی برای تقویت فعالیت فولیکول مو با تولید پروتئین مو کار می کند و از نظر بالینی رشد مجدد تا 25٪ مو را انجام می دهد.

برخلاف شامپوهای ریزش مو و محصولات ضخیم کننده مو که موها را به طور موقت از بیرون پر می کند ، Rogaine 5% Minoxidil Extra Strength به پوست سر نفوذ می کند تا فولیکول های کوچک شده مو را دوباره فعال کند و رشد مجدد موها را امکان پذیر می کند.
از مارک شماره 1 توصیه شده توسط متخصصان پوست است، این محلول موضعی ضد ریزش برای استفاده در مراحل اولیه کم پشتی مو ایده آل است و به حفظ تراکم مو کمک می کند
درمان رشد مو در مردان در کمتر از 12 هفته نتایج قابل مشاهده بالینی دارد و دارای یک محلول موضعی با کاربرد آسان است که مخصوصاً متناسب با برنامه روزانه شما طراحی شده است.

فرمول مورد تایید FDA با 5٪ ماینوکسیدیل ( بدون  نیاز به نسخه) هیچ محلول موضعی سریعتر کار نمی کند تا به رشد مجدد مو کمک کند.

در نظر داشته باشید محلولهای که بصورت یک عدد از بسته سه عددی بفروش می رسد اصل و اورجینال می باشد ولی بخاطر فروش تکی، بدون بسته بندی اورجینال ارسال می گردند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ محلول روگین مردانه را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فوم رشد مجدد مو و ضد ریزش مو روگین Men's Rogaine Foam دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فوم رشد مو ارشاکو محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Menرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فوم رشد مجدد مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
کاربرد
ضد ریزش و رویش مجدد مو
حجم
سه بطری 60 میلی (180 میل)
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,768,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تونیک (محلول) رشد موی سر بانوان و آقایان پیر فابره آلوپکسی دو درصد Pierre Fabre Alopexy Minoxidil 2% Moderate Hair Loss کد 18976 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم